تکلیف ۲۰۷ حوزه انتخابیه روشن شد

کد خبر: 510733

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از تایید صحت انتخابات در حوزه انتخابیه "ماکو" در جلسه امروز شورای نگهبان خبر داد و گفت : با این تصمیم نتایج انتخابات در ۲۰۷ حوزه انتخابیه مشخص شد.

خبرگزاری مهر: سیامک ره پیک با اشاره به اینکه قبلا صحت انتخابات در ۲۰۶ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته بود افزود :‌ در خصوص حوزه انتخابیه ماکو برای اطمینان بیشتر و حفظ آرای مردم در نهایت تصمیم گرفته شد که کل صندوق های آرا بازشماری شود.
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان گفت : اوایل هفته این بازشماری انجام و نتایج بررسی در شورای نگهبان مطرح شد که نتایج بر این اساس بود که منتخب اول با تعداد بسیار کم آراء یعنی ۵ رای بالاتر از یک چهارم به عنوان نفر اول حوزه انتخابیه ماکو برای شورای نگهبان احراز شد .
ره پیک افزود : تصمیم شورای نگهبان نیز به این شکل مقرر شد که انتخابات حوزه ماکو در مرحله اول به اتمام رسیده و نفر اول نصاب را کسب کرده است .
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان همچنین از آمادگی هیات های نظارت برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت : انتخابات مرحله دوم در ۲۱ استان و ۵۵ حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد .
ره پیک خاطرنشان کرد : رقابت در مرحله دوم با حضور ۱۳۶ داوطلب برای ۶۸ کرسی مجلس شورای اسلامی خواهد بود و همه مقدمات هم در بخش اجرایی و هم در بخش نظارتی فراهم است و مشکلی نخواهد بود .
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها