ناوشکن سهند تا پایان سال رونمایی می‌شود

کد خبر: 512149

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: مراحل آزمايشي ناوشکن سهند انجام شده و اميدواريم تا پايان امسال رونمایی شود.

خبرگزاری مهر: امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه تجهیزاتی که امروز از نیروی دریایی به نمایش درآمد، کاملا بومی و توسط متخصصین داخلی طراحی شده است.
وی افزود: این مسئله برای ارتشی که دست نیاز به سوی کسی دراز نمی کند، اقتدار و صلابت به همراه می آورد.
دریادار سیاری ادامه داد: آمادگی ارتش جمهوری اسلامی در شرایط فعلی بسیار بالا است و امنیتی که امروز در کشور داریم به دست آمده از اقتدار، صلابت و توانمندی های ارتش در عرصه های مختلف است که شما به صورت کامل آن را مشاهده می کنید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: فرماندهی معظم کل قوا بارها فرموده اند که نیروهای مسلح و ارتش ما باید هر روز نسبت به روز قبل پیشرفته تر و با فناوری و آمادگی بالاتر باشند، اما این آمادگی رزمی هیچگاه علیه کشور همسایه نیست بلکه فقط در جهت حفاظت و حراست از منافع ملی است.
وی با بیان اینکه ما معتقدیم برای دفاع از خودمان باید همیشه و در همه عرصه های زمینی، دریایی و هوایی آمادگی دفاع داشته باشیم، تصریح کرد: ملتی که نتواند از خود دفاع کند، ملتی زنده نیست. ما نیز ملتی زنده و مقتدر هستیم و در همه عرصه ها حضور داریم و قطعا باید توان دفاعی‌مان بالا باشد.
دریادار سیاری با اشاره به رزمایش مشترک ارتش ایران و پاکستان گفت: ناوگروه پاكستاني به مدت چهار روز به ايران سفر كرده و فردا(دوشنبه) رزمايش مشترك ناو گروه نيروهاي پاكستان و ايران در بندرعباس اجرا خواهد شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنين در پاسخ به سوالی درخصوص رونمایی از ناوشکن سهند، توضیح داد: مراحل آزمايشي اين ناوشکن انجام شده و اميدواريم تا پايان امسال رونمايي شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها