حاشیه های سفر روحانی به سمنان

کد خبر: 513064

حضور دکتر روحانی و سخنرانی وی در نخستین سفر استانی دولت طی سال۹۵، با حاشیه هایی نیز همراه بود که حضور گسترده جوانان، دانشجویان و دانش آموزان از جمله موارد قابل توجه بود.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهوری ایران اسلامی صبح سه شنبه در بدو ورود به سمنان مورد استقبال استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مردم شهید پرور جای جای دیار قومس قرار گرفت و برای ارائه سخنرانی خود به ورزشگاه تختی این شهر رفت.
یکی از نکات بارز حواشی سخنرانی حسن روحانی، اجرای سرود دانش آموزی با حضور یک هزار و ۳۹۵ نوجوان سمنانی بود که از روزها پیش به مدد شبکه های اجتماعی شعر و آهنگ این سرود از ساخته های هنرمندان بومی استان را برای استقبال از فرزند دیار قومس آماده کرده بودند.
حضور گسترده دانش آموزان، نوجوانان و جوانان از دیگر نکات بارز حواشی سخنرانی حسن روحانی بود که با نام بردن وی از نام شهرهای استان سمنان فریاد شوق و همراهی این قشر فضا را پرکرده بود هرچند بر اثر ازدهام برای سه دانش آموز سمنانی در هنگام سخنرانی مشکلاتی پیش آمد که با ورود پرسنل اورژانس، این دانش آموزان با برانکارد از محل خارج شدند.
حمل تمثال شهدای مدافع حرم در بین جمعیت
حمل پرچم ها و پلاکاردهای مختلف از دیگر نکات بارز این سخنرانی در ورزشگاه تختی سمنان بود که به فضای سخنرانی دکتر روحانی، جلوه ای خاص بخشیده بود از سوی دیگر برخی مطالبات در شهرها و شهرستان های مختلف استان مانند میامی، مجن، بسطام، مومن آباد و سمنان مانند اجرای مصوبات دولت و توجه ویژه به مسائل و مشکلات جوانان بر روی این آن ها خودنمایی می کرد.
روحانی اما با نام بردن از مفاخر علم و عرفان و مذهب استان سمنان جلوه ای خاص به سخنرانی خود بخشید وی زمانی که از بزرگانی چون آیت الله عظما شاهرودی، بازید بسطامی، علاء الدوله سمنانی، ابوالحسن خرقانی، منوچهری دامغانی و آیت الله حائری نام می برد مورد تشویق خاص حضار قرار گرفت.
تشویق ویژه حضار در ورزشگاه تختی سمنان اما زمانی به اوج رسید که روحانی از بازگشت ایران به جایگاه پیشن خود در جمع کشورهای صادر کننده نفت با تصویب برجام خبر داد وی همچنین در سخنان خود از اجرای طرح های سرمایه گذاری در کشور با بهبود فضای کسب و کار و تولید سخن گفت و با همراهی حاضران روبرو شد.
از دیگر نکات حاشیه ای سخنرانی روحانی در ورزشگاه تختی سمنان، قرار دادن دو کیسه بزرگ برای جمع آوری نامه های مردمی برای ارائه به رئیس دولت یازدهم بود که با وجود اطلاع رسانی رسانه ها نسبت به سامانه سامد موسوم به ۱۱۱، بازهم برخی از مردم استان سمنان عطای تکنولوژی و کد رهگیری این سامانه دیجیتالی را به لقایش بخشیده و به صورت سنتی خواسته هایشان از ریاست جمهوری بر روی کاغذ آوردند.
گفتنی است حضور خانواده شهدا، ورزشکارانی که با لباس ورزشی به استقبال روحانی آمده بودند، جانبازان و همچنین نیروهای نظامی و سربازان واحدهای مختلف نیروهای مسلح استان سمنان از دیگر حواشی این سخنرانی بود.
وجود پرچم های بنفش رنگ و همچنین پلاکاردهایی مزین به تمثال مبارک امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، حسن روحانی و شهدای گرانقدر استان سمنان از دیگر جلوه های بصری حاشیه سخنرانی دکتر روحانی در ورزشگاه تختی سمنان بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها