لیست امید کامل شد

کد خبر: 513409

لیست اصلاح‌طلبان معروف به «لیست امید» برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نهایی و تکمیل شد.

خبرگزاری فارس: لیست اصلاح‌طلبان معروف به «لیست امید» برای دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نهایی و تکمیل شد.
خبرگزاری فارس 25 فررودین ماه لیست نهایی کاندیدای اصلاح‌طلبان برای دور دوم دهمین دوره انتخابات را منتشر کرده بود که این لیست تکمیلی با تغییراتی از سوی اصلاح‌طلبان نهایی شده است.
اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابی ماکو که قبلا از عین‌الله شریف‌پور حمایت کرده بودند، در لیست منتشرشده اخیر در این حوزه انتخابیه سکوت کردند و در حوزه انتخابیه سلماس از شهروز برزگر حمایت می‌کنند.
همچنین در حوزه انتخابیه دهلران «دره‌شهر و آبدانان» که از شادمهر کاظم‌زاد حمایت شده بود، موضع سکوت اتخاذ شده است و در حوزه انتخابیه شهریار که قبلا اعلام نشده بود،‌ از محمد محمودی حمایت صورت گرفته است.
لیست امید در استان خوزستان و در دو حوزه انتخابیه آبادان و ایزه و باغ‌ملک از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است و در حوزه انتخابیه نیریز و استهبان استان فارس که قبلا اعلام شده بود از اصغر مسعودی حمایت می‌شود نیز موضع سکوت اعلام شده است.
اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه بابل، از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و در حوزه انتخابیه ساوه و زندیه نیزحمایت خود را از محمدرضا منصوری برداشته‌اند.
اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه یزد، نیریز، بافق، ابرکوه و خاتم نیز از محمدرضا صباغیان حمایت می‌کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها