سفر محمد رضا عارف به اردبیل لغو شد

کد خبر: 514339

سفر محمد رضا عارف رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در راستای برنامه های انتخاباتی به اردبیل لغو شد.

خبرگزاری مهر: سفر محمد عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود ظهر شنبه در ستاد مرکزی انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخاباتی سخنرانی داشته باشد، لغو شد و عارف به عذرخواهی و درج پیام در شبکه تلگرام بسنده کرد.
خبر لغو سفر منتخب اول مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بدون اطلاع‌رسانی ستاد انتخاباتی مدعو از طریق شبکه‌های مجازی ردوبدل شد و تا یک ساعت بعد از زمان اعلام‌شده سخنرانی وی نیز اطلاع‌رسانی دقیقی از لغو پرواز وی به اردبیل شنیده نشد.
گفته می‌شد در این سفر قرار است عارف در جمع مردم اردبیل و پارس‌آباد سخنرانی داشته باشد و برنامه اصلی وی نیز حمایت از نامزدهای انتخاباتی اصلاح‌طلب در محل ستاد انتخاباتی وی اعلام‌شده بود.
این در حالی است که سفر محمد عارف به اردبیل برای بار دوم لغو می‌شود و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که قرار بود در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در این استان سخنرانی داشته باشد، به دلایلی در برنامه خود حضور نیافت.
دعوت از مردم اردبیل برای حضور در سخنرانی عارف که موجب شده بود ستاد انتخاباتی مدعو مملو از جمعیت باشد، بدون سخنرانی و با برنامه‌های تبلیغاتی نامزد دور دوم انتخابات مجلس همراه شد.
از سویی خبرنگاران که ساعت‌ها منتظر حضور عارف و آغاز سخنرانی وی بودند بدون اینکه حتی به محل مناسبی جهت پوشش اخبار هدایت شوند، مجبور به ترک ستاد انتخاباتی ند.
منتخب اول مردم تهران و رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در پیامی خطاب به مردم اردبیل و پارس‌آباد مغان گفته است: بسیار مشتاق بودم در ادامه سفرهای استانی به مناطق مختلف کشور جهت دعوت مردم عزیزمان برای حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات و حمایت از اعضای لیست امید در این مرحله از انتخابات برای تجدیددیدار با شما عزیزان شجاع، غیرتمند و متعهد به خدمتتان می‌رسیدم، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود امروز صبح به اردبیل، سرزمین قهرمانان و نام‌آوران سفر کنم که متأسفانه به دلیل نامساعد بودن وضعیت جوی و لغو پرواز، سعادت دیدار با شما خوبان میسر نشد.
وی می‌افزاید: بر این باورم که شما مردم وظیفه‌شناس اردبیل و پارس‌آباد مغان با درک شرایط کشور و منطقه به مانند دور اول حضور پرشور در مرحله دوم انتخابات خواهید داشت و برای ادامه مسیری که از خرداد ۹۲ آغاز شده است، اصلاح‌طلبان و لیست امید را یاری خواهید کرد.از این رو امیدوارم برای تحقق شعارهای اصلاح‌طلبان به ویژه عملیاتی شدن شعار رونق اقتصادی که با محوریت سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محقق خواهد شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها