بیگلری: مجلس دهم مسائل سیاسی را در کار خود دخیل نکند

کد خبر: 529597

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با بیان اینکه مجلس دهم مسائل نباید سیاسی را در کار خود دخیل کند، ابراز امیدورای کرد که مجلس دهم بتواند اقدامات اساسی‌تری را برای بهبود معیشت مردم انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا: محسن بیگلری، اظهار کرد: مجلس نهم در بسیاری از موارد مربوط به اقشار محروم و آسیب‌پذیر اقدامات خوبی انجام داد و کارهای کارشناسی در حوزه اقتصادی در این مجلس صورت گرفت البته در مواردی هم صرفا بحث‌های سیاسی در مجلس مطرح بود.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط در حوزه سیاسی هر دو محکوم است، خاطرنشان کرد: در کل مجلس نهم از نظر عملکردی نمره قابل قبولی خصوصا در خدمت به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر می‌گیرد و باید از این جهت قدردان مجلس باشیم.

بیگلری یادآور شد: من امیدوارم مجلس دهم کمتر رویکرد سیاسی داشته باشد و بیشتر در راستای اهداف نظام، منویات رهبری و خدمت صادقانه به مردم حرکت کند و کمتر مسائل سیاسی را در کار خود دخیل کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مسائل معیشتی همچنان از مشکلات مهم کشور است و جامعه ما با مشکل بیکاری و معیشت و تامین پروژه‌های نیمه تمام دسته و پنجه نرم می‌کند. به هر حال در این بخش‌ها به طور کلی ضعیف عمل شده و ما انتظار داریم که مجلس دهم بتواند اقدامات اساسی در این باره انجام دهد

وی در در پایان با اشاره به مهار نسبی تورم، یادآور شد: هنوز هم خانواده‌هایی هستند که درآمدهایش فقط یارانه نقدی است و به سختی زندگی می‌کنند، یا چند تحصیلکرده بیکار دارند. امیدوارم مجلس در این زمینه مصمم تر عمل کند و دولت نیز قواین مصوب مجلس را به خوبی اجرایی کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها