مجلس خبرگان امیدهای آمریکا برای انحراف انقلاب را بر باد داد

کد خبر: 529722

دبیرکل حزب موتلفه گفت: با شکل‌گیری مجلس پنجم خبرگان و مجلس دهم شورای اسلامی امیدهای آمریکا برای انحراف انقلاب بر باد رفته و آنها عاجزانه دست‌اندرکار تحریف انقلاب هستند.

خبرگزاری مهر: محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام(ره) و تأکیدات معظم له در دیدار با خبرگان و دیگر دیدارها بر اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی گفت: بدون حاشیه‌سازی باید روی اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی متمرکز شد و همه دولت را در این راه کمک کنند. دولت هم به مردم بها دهد تا در سایه مشارکت مردم و دولت، اقتصاد مقاومتی سامان و تکامل یابد.

دبیرکل موتلفه افزود: یکسال باقی مانده از عمر دولت باید فقط به اشتغال و پاسخگویی به مطالبات معیشتی مردم فکر کرد و این مهم فقط از طریق اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ممکن است.

حبیبی بیان داشت: آنان که خواب ادغام اقتصاد ایران در اقتصاد جهانی را می‌بینند بیراهه می‌روند. آمریکا دنیا را در حوزه اقتصاد به نابودی می‌کشاند.

وی افزود: نسخه‌هایی که صندوق بین‌المللی پول می‌پیچد اقتصاد کشورها را به ویرانی می‌برد و فاصله طبقاتی را به شدت افزایش می‌دهد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دبه آمریکایی‌ها در برجام اظهار داشت: ما نباید در نقشه آمریکایی‌ها بازی کنیم و جدول ترفندهای آنها را تکمیل نمائیم. هر کس به آمریکا اعتماد کند سیلی می‌خورد. امام به انقلابیون آموخت ستیز با آمریکا را فراموش نکنند. دشمنی آمریکا، اسلام و انقلاب یک توهم نیست هر کس آن را توهم بداند خودش دچار توهم است. اعتماد به آنکه نمی توان به او اعتماد کرد سقوط را در پی خواهد داشت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به به بدعهدی آمریکا در برجام گفت: ما در برجام باید تکلیف خود را با آمریکایی ها یکسره کنیم. دولت در این باره باید راهکارهای انقلابی و عملی را در پیش گیرد و با ساز و کارهای خود برجام در این باره تصمیم بگیرد.

وی با اشاره به انقلابی‌گری اسلامی به عنوان تنها راه برون رفت از بحرانها تصریح کرد: ۵ ویژگی که مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام(ره) برای انقلابی ماندن در صحنه مبارزه با آمریکا فرمودند باید همیشه مد نظر ما باشد. ما باید در برابر دشمن حساس باشیم و تحرکات او را رصد کنیم باید از استقلال کشور که جز اهداف اصلی انقلاب است صیانت کنیم. این کار بزرگ تنها با تقوای سیاسی، دینی و پایبندی به مبانی اسلام ممکن است.

حبیبی با اظهار خشنودی از ترکیب مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: ترکیب هیئت رئیسه دو مجلس نشان می‌دهد مردم در تداوم انقلاب تردید ندارند. مردم از این دو رکن بزرگ انقلاب اسلامی که مظهر مردمسالاری دینی است می‌خواهند ایران را در مسیر انقلاب به پیش ببرند.

وی افزود: با شکل‌گیری مجلس پنجم خبرگان و مجلس دهم شورای اسلامی امیدهای آمریکا برای انحراف انقلاب بر باد رفته و آنها عاجزانه دست‌اندرکار تحریف انقلاب هستند. کاری که بی بی سی در ایام بزرگداشت رحلت امام(ره) کرد از این دست می‌باشد.

حبیبی خاطرنشان ساخت: امام عزیز حتی یک لحظه پرچم مبارزه با آمریکا و انگلیس خبیث را زمین نگذاشتند و در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود به همه ملتها سفارش کردند تا پای جان در راه مبارزه با استکبار جهانی بایستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت باید درباره بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام گزارش مبسوطی به مجلس دهد تا مجلس حداقل بر اساس مطالبات خود در برجام دولت را در مقابله با آمریکایی‌ها یاری دهد.

وی افزود: مجلس در این باره باید مطالبات مردم و رهبری در برجام را نمایندگی کنند.

حبیبی همچنین پیشرفت ارتش سوریه و عراق را در مبارزه با تروریسم قابل توجه دانست و اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها توطئه نکنند دولتهای سوریه و عراق به زودی در غلبه به تروریسم موفق خواهند شد.

وی همچنین در مورد ملاقات اعضای شورای مرکزی و دبیران استانهای حزب با مراجع عظام تقلید گفت: ما هر ساله در آستانه بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد و شهدای مؤتلفه با مراجع دیدار داریم و از رهنمودهای آنان استفاده می‌کنیم.

حبیبی تصریح کرد: مراجع عظام روی حفظ روحیه انقلابی‌گری اسلامی و نیز پرداختن به مطالبات معیشتی مردم تاکید داشتند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد با تعالیم الهی اسلام در این ماه عزیز برای خودسازی و جامع سازی تلاش کنیم و گامی نو برای رسیدن به جامعه دینی برداریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها