وزیر کشور باید به صحن علنی مجلس بیاید و پاسخگو باشد

کد خبر: 533978

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: به لحاظ این بی‌قانونی، وزیر کشور باید به صحن علنی بیاید و پاسخگوی بی‌تدبیری مسؤولین استان فارس باشد چراکه با این حرکت، آرامش مردم هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

مشرق: احمد مرادی شامگاه جمعه در جمع مردم روستاهای تنبوی شمالی و تنبوی جنوبی، اکبری، فارسی و سوروباش در مسجد جامع فارسی بخش کوشکنار با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: از جنگ روانی که استان فارس ایجاد کرده است و قصد دارند آرامش مردم هرمزگان را برهم بزنند با لطف خدا و همبستگی مردم و مسؤولین این نقشه نیز نقش برآب شد.

وی افزود: مسؤولین هرمزگان برای اولین بار در طول تاریخ به همبستگی رسیده‌اند و از این بابت خدا را شاکریم و بنده به همراه مجمع نمایندگان استان در خدمت مردم خوب و خونگرم گاوبندی هستیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هیچ جای نگرانی نیست و شما مردم گاوبندی با حضور خودتان ثابت کردید که در لغو کامل این مصوبه غیر قانونی و غیر کارشناسی‌شده مصمم هستید.

مرادی در پایان یادآور شد: به لحاظ این بی‌قانونی، وزیر کشور باید به صحن علنی بیاید و پاسخگوی بی‌تدبیری مسؤولین استان فارس باشد چراکه با این حرکت، آرامش مردم هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده‌اند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس: اتحاد دیرینه مردم دو استان هرمزگان و فارس را خدشه‌دار می‌کنند

حجت‌الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر شامگاه جمعه در جمع مردم روستاهای تنبوی شمالی، تنبوی جنوبی، اکبری، فارسی و سوروباش در مسجد جامع فارسی با تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان از بهترین ماه‌های خداست و بهترین روزهایش عید فطر است که میلیون‌ها مسلمان در این روز نماز عید به‌جا می‌آورند.

وی افزود: رمضان ماه آرامش است اما در این ماه مبارک، آرامش مردمی که به صلح و صفا زبانزد هستند تحت تاثیر تعدادی افراد بی‌تدبیر قرار گرفته است. رمضان ماه اتحاد بین مسلمانان است اما مسؤولین استان فارس دارند اتحاد دیرینه مردم دو استان هرمزگان و فارس را خدشه‌دار می‌کنند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خلع نبود نماینده در غرب هرمزگان احساس می‌شود گفت: نمی‌دانم چرا انتخابات غرب هرمزگان باطل شده است. مجمع نمایندگان هرمزگان پیگیر این موضوع است.

ذوالقدر اضافه کرد: همین تهمت‌هایی که امروز به منتخب غرب هرمزگان روا داشتند و انتخابات را باطل کردند به بنده هم در دور ششم مجلس نسبت دادند ولی شورای محترم نگهبان در میان دوره‌ با تحقیق و تفحص متوجه شد که این تهمت‌ها کذب است و بنده وارد مجلس ششم شدم.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس در پایان یادآور شد: برای پیگیری حقوق مردم گاوبندی در جهت انتزاع این روستاها، روز یکشنبه وزیر کشور را جهت پاسخگویی به مجلس فرا می‌خوانیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها