واکنش حسین دهباشی به بستری شدن مشاور رئیس جمهور

کد خبر: 539335

حال عمومی حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری که به دلیل ناراحتی قلبی از ابتدای هفته جاری در بیمارستان بستری شده،‌ رو به بهبودی است.

سرویس سیاسی فردا:‌

حسام‌الدین آشنا در سال 1343 و در شهر تهران چشم به جهان گشود. وی اکنون استاد دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) است و از سال 1392 تا کنون به عنوان مشاور فرهنگی رئیس جمهوری و سرپرست مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری فعالیت دارد.

حسین دهباشی سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در کانال تلگرامی خود نوشت:
دکتر حسام الدین آشنا (استاد دانشگاه امام صادق (ع) و مشاورفرهنگی ریاست‌جمهوری عزیزمان و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک) با قلبی آزرده در بیمارستان بستری شده‌اند.

گرچه باوجود سابقه بیست وچندساله و مشترکِ بسیار در رویای ایرانی بهتر و جامعه‌ای خوشبخت تر ساختن، دیگر کمترین اشتراکی به جهت سیاسی باهم نداریم اما هنوز یکی از بهترین و عزیزترین دوستانم است. سخت غمگینم و خاصّه آنکه می‌ترسم در این نارسایی جسمی، سهمی داشته باشد این برادرِ کوچکترش، با نقدهای تندوتیز و احیانا او این‌ها را به حسابِ نارفیقی گذاشته باشد. باری، از همه دوستان دعوت می‌کنم تا دعایش کرده و به حق همین شب‌های عزیز تندرستی عاجل و عاقبت به خیری برایش مسئلت نمایند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها