جلودارزاده: استیضاح وزیر کار تصمیم فراکسیونی نبود

کد خبر: 543407

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه تصمیمات شخصی را نمی‌توان از زبان فراکسیون مطرح کرد، گفت:‌استیضاح آقای ربیعی در فراکسیون مطرح نشده بود و ما همه از شنیدن آن شوکه شدیم.

خبرگزاری فارس: سهیلا جلودارزاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار نظر محمدعلی وکیلی درباره استیضاح علی ربیعی وزیر کار تعاون ورفاه اجتماعی را موضوعی شخصی خواند و گفت: استیضاح آقای ربیعی در فراکسیون مطرح نشده بود و ما همه از شنیدن آن شوکه شدیم.
وی خاطرنشان کرد: البته نمایندگان همه در برابر ملت تکالیفی دارند و هیچ گاه این تکالیف را قربانی ملاحظات سازمانی و گروهی نمی‌کنند.
جلودارزاده با تاکید بر حق هر نماینده جهت امضای استیضاح و امضای آن گفت: تصمیمات شخصی را نمی‌توان از زبان فراکسیون مطرح کرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای ربیعی در جلسه کمیسیون اجتماعی از عملکرد خود گزارش ارائه داده و اعضای کمیسیون به سنگینی و گستردگی حوزه وظایف وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی واقف هستند اما اگر مشاهده کنیم کم‌کاری وجود دارد حتما از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: البته ما نمی‌دانیم هنوز 2 ماه از عمر مجلس نهم نگذشته است،‌چگونه عده‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که وزیر رفاه را استیضاح کنند و این بیشتر، نوعی گروکشی به نظر می‌رسد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها