تشکیل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در کرمانشاه

کد خبر: 543621

مرکز ارتباطات مردمی (سامد) یک روز پیش از سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان کرمانشاه، با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در اداره کل راه و شهرسازی استان، گشایش یافت.

خبرگزاری ایرنا: استاندار کرمانشاه روز شنبه در آیین افتتاح سامانه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در کرمانشاه اظهار کرد: این سامانه از 24 ساعت قبل تا 24 ساعت بعد از سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه فعالیت خواهد داشت.
اسدالله رازانی اظهار کرد: در جامعه 80 میلیونی ایران که امکان دیدار چهره به چهره همگان با رئیس جمهوری میسر نیست، راه اندازی چنین سامانه ای می تواند ابتکاری ارزشمند و پل ارتباطی دولت و ملت باشد.
وی افزود: یک هزار و 500 تن از پرسنل که قبلا 6 هزار نفر ساعت آموزش دیده اند در مرکز ارتباطات مردمی مستقر خواهند بود و در سه شیفت 500 نفری آماده دریافت نامه و درخواست های مردمی می باشند.
رازانی از کارکنان این مرکز خواست تا در وارد کردن اطلاعات شهروندان، نهایت دقت را داشته باشند و امانتداری را رعایت کنند زیرا آنها مانند زبان گویای مردم در ارتباط با رئیس جمهوری عمل می کنند.
برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و نهمین سفر استانی به استان کرمانشاه،دیدار با مردم، افتتاح طرح ها،شرکت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و مصاحبه مطبوعاتی است.

کاروان تدبیر و امید از 24 دی سال 92 تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)، یزد، سمنان، کرمان و آذربایجان غربی سفر داشتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها