با تهدیدی به نام شبکه‌های اجتماعی مواجه هستیم

کد خبر: 545664

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: به غیر از شبکه های ماهواره‌ای ما امروز با تهدیدی به نام شبکه های اجتماعی نیز مواجه هستیم که صرفا نمی توان با برخورد حذفی با آنها مواجه شد بلکه باید مدیریت دقیقی بر روی آنها صورت بگیرد.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تاثیرات منفی برنامه های شبکه های ماهواره ای علیه بنیان خانواده گفت: به طور کلی فضای مجازی و سایبری هم می تواند یک فرصت قلمداد شود و هم یک تهدید اما با توجه به شرایط کنونی این شبکه ها تبدیل شده اند به تهدید کنندگان بنیان خانواده و اغلب برنامه های آن ها نیز کاملا با هدف قداست زدایی از ازرش های دینی و انسانی تولید و پخش می شود.

وی با بیان اینکه امروز شبکه های ماهواره ای بخشی از اوقات فراغت برخی از خانواده ها را پر می کنند، خاطرنشان کرد: به نظر می رسد باید در این زمینه اقدامات فرهنگی جدی و جهادی صورت بگیرد.

حاجی صادقی همچنین خاطرنشان کرد: به غیر از شبکه های ماهواره ای ما امروز با تهدیدی به نام شبکه های اجتماعی نیز مواجه هستیم که صرفا نمی توان با برخورد حذفی با آنها مواجه شد بلکه باید مدیریت دقیقی بر روی آنها صورت بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها