پرداخت حقوق‌های نجومی؛ چوب حراج زدن به بیت‌المال

کد خبر: 552244

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها در مورد تجمل‌گرایی اعضای دولت آقای روحانی تذکرات لازم را داده بودیم، گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مدیران چوب حراج زدن به بیت‌المال است.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی از مدیران گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مدیران درواقع چوب حراج زدن به بیت‌المال است و این رفتار باعث شد هویت و زیربنای و اعتقادات برخی از کارگزاران را نشان دهد.
وی افزود: ما همیشه در مورد تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری دولتمردان دولت آقای روحانی هشدار داده بودیم. کسانی که روحیه تجمل‌گرایی و اشرافی‌گرایی دارند بیت‌المال و حقوق مردم را حق خود می‌دانند و این مسئله باعث می‌شود تا کشور با مشکلات جدی مواجه شود.
این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مدیران در یکی از سفرهای خارجی خود بالای صد میلیون تومان فقط هزینه چند شب اقامت خود در یکی از هتل‌ها پرداخت کرده اما همین فرد زمانی که یک فعال اقتصادی به دلیل رکود با مشکلاتی در پرداخت اقساط خود مواجه شده و درخواست استمحال کرده بود خطاب به این فرد می‌گفت که من بیت‌المال را چه کار کنم و نمی‌توانم از بیت‌المال بذل و بخشش کنم.
موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: مشکلات امروز برخی از مسئولین ما این است که از یک طرف جانماز آب می‌کشند و دم از بیت‌المال می‌زنند و از سویی دیگر خود به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند.
وی در پایان گفت: باید به داد مردم رسید و اگر این وضعیت در مورد پرداخت حقوق در برخی مدیران ادامه پیدا کند من یقین دارم که در آینده‌ای نه چندان دور مردم نسبت به این قضایا و مسئولین اعتراض شدیدی خواهند داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها