خرید کالای خارجی خیانت است

کد خبر: 552316

امام جمعه اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب اصرار دارند کالاهای خارجی نخریم چراکه استفاده از کالای غیر ایرانی به بیکاری کارگر ایرانی خواهد انجامید و این اقدام خیانت است.

خبرگزاری مهر: آیت‌ الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مناسبت های روزهای گذشته و نیز هفته پیش رو به هفته کرامت به عنوان یک نامگذاری زیبا اشاره داشت و افزود: هفته آتی هفته امامزادگان نیز هست. امامزادگان در گذشته به دلیل ظلمی که حاکمان در حق آنها روا داشتند به ایران پناه آوردند که وجود آنها برای ما یک نعمت است.
وی در ادامه به ظلم آل سعود در قبال حجاج ایرانی نیز اشاره کرد و با انتقاد از ممانعت از ورود ایرانیان به مراسم حج، اظهار داشت: خداوند آل سعود را لعنت کند که برای نرفتن ما به حج بهانه های مختلفی تراشیدند.
امام جمعه اصفهان بیان داشت: آل سعود ظلم بسیاری در حق کشورهای اسلامی میکند که امیدواریم ریشه این خاندان و حکومت از بین برود.
وی به روز حقوق بشر نیز اشاره کرد و افزود: امریکا در حالی دم از حقوق بشر می زند که بعد از پایان جنگ جهانی دوم برای آزمایش کردن بمب های اتمی خود، آنها را بر سر مردم بی گناه هیروشیما ریخت.
آیت الله طباطبائی نژاد گفت: در حالی که کشور سوریه از سوی امریکا و متحدانش مورد هجوم قرار گرفته است خنده دار است که امریکا دم از حقوق بشر بزند.
وی با بیان اینکه باید از تولید داخل همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بسیار بر آن تاکید دارند، پشتیبانی کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب اصرار دارند کالاهای خارجی نخریم چراکه استفاده از کالای غیر ایرانی به بیکاری کارگر ایرانی خواهد انجامید و این اقدام خیانت است.
امام جمعه اصفهان اضافه کرد: وقتی توان تولید در داخل وجود دارد برای چه اجناس خود را از خارج کشور وارد کنیم.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها