افشای رابطه [...] كارمند مرد با كارمند زن!

کد خبر: 564310

فرض كنید كسی شما را در فرودگاه و موقع دیدار مسافران ببیند و بعد به شما پیامكی بفرستد با این پرسش كه آن خانم با شما چه نسبتی داشت كه او را در فرودگاه در آغوش گرفتید؟ و آن را به عنوان خبر منتشر کند.

سرویس سیاسی فردا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا زائری:

فرض كنید كسی شما را در فرودگاه و موقع دیدار مسافران ببیند و بعد به شما پیامكی بفرستد با این پرسش كه آن خانم با شما چه نسبتی داشت كه او را در فرودگاه در آغوش گرفتید؟ شما هم پاسخ بدهید كه من به استقبال خواهرم رفته بودم كه بعد از سالها از خارج برگشته بود! اما حالا اگر من همین پیامك سؤال را به عنوان یك خبر منتشر كنم كه مثلا «بررسی رابطه فلانی با یك زن ناشناس !» بعد هم كسی كه با شما دشمنی دارد این پیامك را بازنشر كند و روی آن جریان سازی كند، از فردا هر كسی به شما می رسد می پرسد: قضیه آن خانم چیست؟ در چنین وضعیتی شما می گویید: دروغ است! و حق هم دارید زیرا خواهرتان را بوسیده اید! و دیگران هم می گویند : راست است زیرا بالاخره زنی بوده و بوسه ای!

یا فرض كنید در یك اداره بگوییم كه رابطه جنسی یكی از مدیران مرد اداره با یك كارمند زن افشا شد! آیا این خبر دروغ است؟ بعد كه بررسی می كنید معلوم می شود از دو كارمند صحبت می كنید كه زن و شوهر هستند!
در این وضعیت هم اصل ارتباط دو كارمند اداره درست است ولی در واقع در چنین شرایطی شما واقعا با یك دروغ مواجه هستید، زیرا آن چه گفته می شود و همه در ذهن دارند گزاره ای حاكی از "ارتباط نامشروع" است و این یك دروغ بسیار بزرگ است!
در واقع از یك مسأله ساده سوژه ای رسانه ای ساخته و با یك نقشه سیاسی و طراحی دقیق از پشت صحنه هدایت شده و شما را با یك دروغ بزرگ متهم ساخته اند كه هرچند زمینه ای ابتدایی داشته اما خبری كه منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد. اتفاقی كه در ماجرای املاك شهرداری تهران رخ داد شاید چنین چیزی بود كه یك زمینه ابتدایی داشت ولی آنچه رخ داد انتشار یك دروغ بزرگ برای تحقق یك هدف سیاسی حساب شده بود.
اكنون آشكار شده كه اصل ماجرا زمین تا آسمان با آنچه به شكل یك خبر جنجالی مطرح شد فرق می كند. البته به طور طبیعی در هر سازمان و نهادی ممكن است تخلفات اداری صورت گیرد و در فرایند اعطای تسهیلات به چندین هزار نفر شاید كسانی هم از قانون سوء استفاده ای كرده باشند كه شهردار تهران با قاطعیت دستور بررسی و برخورد قانونی با تخلفات را صادر كرده است.
ولی در پرونده املاك شهرداری تهران اولا درج برخی اسامی از ریشه و اساس كذب بوده ، ثانیا بقیه اسامی به هیچ وجه مستقیما ملكی به عنوان سوء استفاده از شهرداری نگرفته اند بلكه تسهیلات قانونی و كاملا طبیعی به عنوان اعضای تعاونی مسكن دریافت كرده اند ، ثالثا میزان و رقم تسهیلات نیز فاصله ای بسیار زیاد با تسهیلات واقعی دارد مثلا رقم دویست میلیون را دو میلیارد تومان گفته اند ،رابعا گاهی ملكی كه تعاونی مسكن برای چند نفر اختصاص داده به نام یك نفر ذكر شده و خامسا ارقام كارشناسی نقل شده املاك هم محل مناقشه است و تفاوت جدی دارد.
ظاهرا تقصیر دوستان تعاونی مسكن شهرداری بوده كه خواهرشان را توی فرودگاه و جلوی چشم مردم در آغوش گرفته اند و نمی دانسته اند پیامك سؤال سازمان بازرسی باعث انتشار یك دروغ بزرگ می شود و بعدا هم پیامك پاسخ آنها در توضیح و شرح رابطه خواهر و برادرى ممكن است به دست خیلی افراد نرسد !

منبع: کانال تلگرامی حجت الاسلام زائری

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها