عجیب‌ترین واکنش ممکن به عذرخواهی مرتضوی

کد خبر: 567553

با وجود همه واکنش های مختلف به مرتضوی، در جریان اصولگرا هیچ چهره‌ای درباره عذرخواهی مرتضوی حرفی نزده است.

روزنامه ایران: با وجود همه واکنش های مختلف به مرتضوی، در جریان اصولگرا هیچ چهره‌ای درباره عذرخواهی مرتضوی حرفی نزده است.
البته بجز یک نفر؛ مهدی کوچک‌زاده. او طی نوشته‌ای که در کانال تلگرام خود منتشر کرد، معترض شده که چرا مرتضوی قربانیان کهریزک را «شهید» خطاب کرده است. او مطلب خود را این گونه آغاز کرده است؛ «بعد از شهید نامیدن آبراهام لینکلن برای دلجویی از خبرنگار شبکه امریکایی سی‌ان‌ان توسط آن فتنه‌گر باغی، این بار متهمان به محاربه و بغی و فساد فی الارض با عنوان مقدس شهید نامیده شدند! چه کسانی شهید نامیده شده‌اند؟ کسانی که در درگیری خیابانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و لجاجت سران باغی فتنه، مجروح و توسط پلیس دستگیر شده‌اند و بعد در زندان یا بیمارستان و قصور احتمالی معدودی از دست‌اندرکاران مسائل آن روزها از جمله پزشکان و چند مأمور انتظامی، قبل از محاکمه و صدور حکم، از دنیا رفته‌اند و حسب اطلاعات موثق دیه آنها هم توسط نیروی انتظامی تأمین و داده شده.»
کوچک‌زاده بر این نکته تأکید کرده که مرتضوی از اتهام ماجرای کهریزک تبرئه شده و تنها «برای التیام خانواده‌های درگذشتگان» این عذرخواهی را مطرح کرده است.

وی از خانواده قربانیان کهریزک هم پرسیده که چرا به جای شکایت از مرتضوی در7 سال گذشته از نامزدهای معترض سال 88 به عنوان «مقصران اصلی خونریزی‌ها» شکایت نکرده‌اند؟ او این را هم نوشته که «مگر ممکن است هم ایثارگرانی که خون پاک‌ شان در راه دفاع از این نظام مقدس و مظلوم ریخته شده «شهید» باشند و هم باغیان فتنه‌گری که در برابر این نظام قد علم کرده‌اند؟ جل الخالق!»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها