دولت‌مردان اراده‌ای برای پیگیری حقوق شهدای منا ندارند

کد خبر: 570421

سردار کریمیان از عدم پیگیری حقوق شهدای منا ابراز تاسف کرد و از رسانه‌ها خواست تشکیل کمیته حقیقت یاب را تبدیل به مطالبه‌ اصلی نمایند.

آناج: سردار غلام عسگر کریمیان صبح امروز در دیدار با خانواده شهید محمدرضا جلالی، ابراز داشت: رژیم آل سعود در حج سال 94 بی‌کفایتی خود را به نمایش گذاشت و هزاران مسلمان را به خاک و خون کشید.
وی ادامه داد: متاسفانه دولت به دنبال حق‌خواهی و پیگیری حقوق شهدای منا نیست و اراده‌ای برای به انجام رساندن این مطالبه‌ی مردمی ندارد؛ رسانه‌ها باید به این موضوع پرداخت کنند و تشکیل کمیته‌ی حقیقت‌یاب را از دولت بخواهند.
فرمانده سپاه عاشورا، تأسی از قیام عاشورا و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را از لازمه‌های انقلابی بودن دانست و عنوان کرد: کسانی که از حق خویش چشم پوشی می‌کنند باید در قیامت پاسخگو باشند و همانند جنایت‌کاران جواب پس دهند.
وی توضیح داد: آمریکا مخالف وقوع جنگ بین ایران و عربستان است، آن‌ها به خوبی می‌دانند اگر نزاعی رخ دهد ایران رژیم آل سعود را نابود می‌کند و دیگر پایگاهی برای آمریکایی‌ها در منطقه باقی نمی‌‌ماند.
همسر شهید حادثه‌ی منا نیز در این دیدار خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و اهتمام دولت‌مردان در این زمینه شد و تاکید داشت: مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند و اداره‌ی مراسم حج را بر عهده گیرند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها