واکنش امام جمعه موقت قزوین به توهین یکی مدیر به علماء

کد خبر: 577341

امام جمعه موقت قزوین گفت: چندی پیش یکی از مدیران استان قزوین در فضای مجازی به علماء و اهل بیت(ع) توهین کرده بود که دادستان و دستگاه قضاء در این موضوع برخوردی قاطع با فرد متخلف داشتند.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: انسان‌ها باید در زمینه قدم برداشتن در مسیر و راه اهل بیت(ع) تلاش کرده و تقوا را عملی کنند.
وی بیان کرد: بیماری امام سجاد(ع) در واقعه عاشورا مصلحت الهی بود تا این امام بزرگوار 35 سال پس از وقایع کربلا و شهادت سیدالشهدا(ع) امت اسلامی را هدایت و پشتیبانی کنند.
امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: در جامعه کنونی افراد که جلوتر و یا عقب‌تر از ولی فقیه حرکت کنند دچار سردرگمی و گرفتاری می‌شوند که در همین راستا باید همواره در مسیر هدایت گام برداشته و تعالیم اهل بیت(ع) را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار دهند.
قابل با اشاره به اینکه از بین 70 مدیر ارشد کشوری، 39 نفر از آنها دوتابعیتی هستند، خاطرنشان کرد: دوتابعیتی بودن بیش از نیمی از مدیران ارشد کشوری سبب نادیده گرفته شدن ارزش‌ها و ملاک‌های اصلی در برنامه ششم شده و این برنامه را نیازمند اعمال تغییر کرده است.
وی گفت: در زمینه موضوع تحریم سپاه و اداره کشور توسط مدیران دوتابعیتی باید اذعان داشت که عده‌ای در پی جلب رضایت اربابان غربی خود بوده و در این جهت تلاش می‌کنند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: چندی پیش یکی از مدیران استان قزوین در فضای مجازی به علماء و اهل بیت(ع) توهین کرده بود که دادستان و دستگاه قضاء در این موضوع برخوردی قاطع با فرد متخلف داشتند.
قابل گفت: با هدایت‌گری‌های ولی فقیه خوشبختانه امروز منافقان در چشم مردم منفور شده و رو به اضمحلال هستند و این نفرت روز به روز بیشتر آشکار می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها