طاغوت به کودکان و نوزادان نیز رحم نمی‌کند

کد خبر: 577389

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می بینیم از شمال آفریقا تا آسیا چه میزان ظلم حکفرما است و در تمام دنیا آدم کشی برپا می‌شود، طاغوت حال حاضر حتی به کودکان و نوزادان و پزشکان نیز رحم نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: محمد رضا نقدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز در قائم‌شهر با اشاره به اینکه آیت‌الکرسی در قرآن دارای اهمیت زیادی است زیرا در شب معراج بر پیامبر نازل شد و در این آیه تمامی معنانی توحید و نبوت و معاد را در خود جای داد، اظهار کرد: آیت الکرسی جنبه انتقادی نیز دارد، خداوند انسان را آزاد آفرید تا بتواند راه درست را از راه باطل انتخاب کند.
وی با بیان اینکه کسی که کفر می‌ورزد اگر به خدا ایمان آورد نشانه پیوند ناگسستنی است که با پروردگار خود می‌بندد، افزود: کسی می‌تواند به خدا ایمان بیاورد که به طاغوت پشت کرده باشد.
نقدی تصریح کرد: طاغوت شامل هر طغیان‌گری است که از حق خود تجاوز کند و هر حکام ظالمی که با توجه به مقامی که دارد بخواهد حکمرانی کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین حکمرانی بر خلاف حکم خدا را طاغوت دانست و گفت: امروز می بینیم از شمال آفریقا تا آسیا چه میزان ظلم حکفرما است و در تمام دنیا آدم کشی برپا می‌شود، طاغوت حال حاضر حتی به کودکان و نوزادان و پزشکان نیز رحم نمی‌کند.
این مسئول، یادآور شد: چگونه می‌توان با چنین افرادی که حتی به کودکان هم رحم نمی‌کنند دست دوستی داد و به عکس گرفتن با طاغوت افتخار کرد؟ این خود نوعی فریب بزرگ است.
وی افزود: اینان از عمرسعد و سربازان نافرمان امام حسین(ع) هستند بنابراین باید هوشیار باشیم.
نقدی با اشاره به اینکه هیچ کدام از ائمه اسلام با طاغوت‌های زمان خود هم پیمان نشدند و در واقع طاغوتیان جرأت و اجازه دست دوستی با ائمه را به خود ندادند، گفت: در حال حاضر با تمسک به آیت‌الکرسی طاغوت‌های مستکبر جهان به تنگ آمدند و رسوایی اشان هر روز بیشتر می‌شود.
وی یادآور شد: امیدواریم قدرتمندان کشور ایران نیز به هوش باشند و طاغوت زمانمان را به روشنی بشناسند و بیشتر از ائمه اطهار الگو بردارند و افتخارشان را در دست دوستی و عکس‌ یادگاری با طاغوت ندانند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها