اسناد ارتباط شرکت آتیه داده پرداز با محکومان خانواده نمازی

کد خبر: 583953

شرکت آتیه‌داده پرداز در شرایطی منکر ارتباط با سیامک نمازی و قرار گرفتن در زیر مجموعه گروه آتیه بهار است که اطلاعات ثبت شده این شرکت در پایگاه اطلاع رسانی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به خوبی پرده از واقعیت ماجرا برمی‌دارد.

اسناد ارتباط شرکت آتیه داده پرداز با محکومان خانواده نمازی

نسیم آنلاین: در پی انتشار گزارش «نسیم‌آنلاین» از پشت‌پرده فعالیت‌های شرکت "آتیه داده پرداز" و اعلام دسترسی "نمازی‌ها" به اطلاعات ۷۳ نهاد دولتی، توسط این شرکت امروز شرکت آتیه‌داده پرداز با انتشار اطلاعیه هرگونه ارتباط با محکومین امنیتی "سیامک و باقر نمازی" را تکذیب کرده و همچنین تاکید کرده است که آتیه‌ داده‌پرداز زیر مجموعه هیچ گروه و شرکتی (از جمله گروه آتیه بهار که در گزارش «نسیم آنلاین» آمده بود) نیست. متن اطلاعیه شرکت آتیه داده پرداز بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم حضرت رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سلّم) فرموده اند: از دروغگویی بپرهیز زیرا دروغ باعث روسیاهی است. متاسفانه در روزهای اخیر شاهد اشاعه ی خبری سراسر دروغ از جانب برخی سایت ها و کانال ها در فضای مجازی بر علیه شرکت آتیه داده پرداز بوده ایم. راویان این خبر کذب, بدون داشتن کمترین اطلاعاتی در مورد شرکت،سهامداران و مدیریت آن ،مالکیت آن را به دروغ به اشخاصی بخشیده اند که تا بحال هیچگونه سهام ، مسئولیت و اعتبار و ارتباطی در این شرکت نداشته اند. لذا شرکت آتیه داده پرداز ضمن تکذیب این گونه اخبار به اطلاع عموم ملت سرافراز ایران و سهامداران محترم میرساند، این شرکت هرگونه ارتباط با محکومین امنیتی اخیر (سیامک و باقر نمازی) را از اساس مردود دانسته و زیر مجموعه هیچ گروه و شرکتی نبوده و همچون گذشته با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تعهد و تخصص فرزندان این مرز و بوم، در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری به فعالیت و ارائه خدمات خود ادامه مسیر خواهد داد. این شرکت حق شکایت از افراد و جریانهای شایعه ساز را برای خود محفوظ میداند. شرکت آتیه داده پرداز ۷ آبان ماه ۱۳۹۵ تکذیبه مسائلی که اسنادش موجود است!

شرکت آتیه‌داده پرداز در شرایطی منکر ارتباط با سیامک نمازی و قرار گرفتن در زیر مجموعه گروه آتیه بهار است که اطلاعات ثبت شده این شرکت در پایگاه اطلاع رسانی روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران به خوبی پرده از واقعیت ماجرا برمی‌دارد. این پایگاه می گوید که سیامک نمازی و خانواده اش مجموعه آتیه بهار و کلیه شرکت‌ها و مجموعه های وابسته را تاسیس و در آنها سهامدار بوده اند. به تصاویر زیر نگاه کنید: علاوه بر این نام برخی از اعضای خانواده نمازی (بیژن خواجه پور داماد خانواده نمازی که هم اکنون از کشور متواری است) در روزنامه شماره 17293 به عنوان نماینده شرکت آتیه داده پرداز آمده است: ( اینجا را ببینید ) اسناد ارتباط شرکت آتیه داده پرداز با محکومان خانواده نمازی همچنین آگهی های تغییر در شرکت آتیه داده پرداز نیز موید حضور اعضای خانواده نمازی در میان اعضای اصلی این شرکت است. نام پری نمازی به عنوان بازرس اصلی شرکت و شیوا خواجه‌پور به عنوان شریک شرکت در روزنامه شماره 17287 در مورد شرکت آتیه داده پرداز به چشم می خورد. ( اینجا را ببینید ) نام پری نمازی به عنوان بازرس اصلی در آگهی مربوط به مجمع عمومی شرکت آتیه داده پرداز نیز به چشم می خورد: بیژن خواجه پور داماد متواری خانواده نمازی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره در روزنامه شماره 17652 و آگهی مربوط به شرکت آتیه داده پرداز به چشم می آید: ( اینجا را ببینید )

همچنین لازم به ذکر است که براساس آگهی فرابورس نام شیوا خواجه‌پور همچنان به عنوان یکی از سهامداران شکرت آتیه‌داده پرداز به چشم می‌خورد: ( اینجا را ببینید )
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها