ایران هراسی بهانه است؛ ما را تحمل نمی‌کنند

کد خبر: 622894

اظهارات وقت و بی‌وقت مسئولین دولت «تدبیر و امید» دائر بر آنکه «برجام پروژه ایران هراسی را از بین برد» اگر ناشی از بی‌التفاتی و کم‌دانشی مسئولین مزبور از ذات و گوهر انقلاب اسلامی نباشد می‌تواند مؤید بازی آگاهانه و مستورانه ایشان در زمین بازی دولت‌هائی باشد که علمدار دشمنی با انقلاب اسلامی‌اند.

روزنامه کیهان: اظهارات وقت و بی‌وقت مسئولین دولت «تدبیر و امید» دائر بر آنکه «برجام پروژه ایران هراسی را از بین برد» اگر ناشی از بی‌التفاتی و کم‌دانشی مسئولین مزبور از ذات و گوهر انقلاب اسلامی نباشد می‌تواند مؤید بازی آگاهانه و مستورانه ایشان در زمین بازی دولت‌هائی باشد که علمدار دشمنی با انقلاب اسلامی‌اند.
داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب با انتشار این مطلب نوشت: مسئولین مزبور خوب است بفرمایند چه کسانی و بابت چه مظانی و از چه زمانی از ایران ترسیدند و مبنای خوف و وحشت و هراس‌شان از ایران چه بود؟ آیا مسئولین مربوطه تجاهل می‌فرمایند و نمی‌دانند آنانکه از ایران هراسناک‌اند دولت‌های جنایتکار و زیاده‌خواهی‌اند که مبنای هراس‌شان تضاد قهری و عقلی مناسبات مبارزه جویانه و معدلت‌طلبانه ایران انقلابی با دواعی هژمونیک و ژاژخواهی و شاذفرمائی و سلطه‌طلبی‌های خود ایشان است؟!
آیا مسئولین مربوطه خواب تشریف داشته و نمی‌دانند مبنای ایران‌هراسی آن «کدخدایان» از فردای انقلاب اسلامی و اصرار مولود انقلاب اسلامی بر زیست مستقلانه و چالشگرانه با نظام سلطه جهانی، آغاز و اقتراح شد!؟
آیا مسئولین مربوطه غافل از آنند شرط «ایران نه هراسی» و «ملوس مفروض انگاشته شدن ایران»، متابعت از کدخدا و تمکین از نواهی و فرامین ملوکانه و تیولدارانه آن از خود راضیان و خویش رئیس‌بینان است!؟
آیا این سخن امام خمینی به قوه سامعه مسئولین مربوطه رسیده است: «نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم این است که دشمنان ما و جهانخواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می‌کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویتها و ارزش‌های معنوی و الهی نمی‌شناسند به گفته قرآن کریم، هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمی‌دارند مگر اینکه شما را از دینتان برگردانند. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست‌ها و آمریکا و شوروی در تعقیب‌مان خواهند بود تا هویت دینی و شرافت مکتبی‌مان را لکه‌دار نمایند... اما این که بعضی مغرضین ما را به اعمال سیاست نفرت و کینه‌توزی در مجامع جهانی توصیف و مورد شماتت قرار می‌دهند، و با دلسوزیهای بی‌مورد و اعتراض‌های کودکانه می‌گویند جمهوری اسلامی سبب دشمنی‌ها شده است و از چشم غرب و شرق و ایادی‌شان افتاده است. که چه خوب است به این سؤال پاسخ داده شود که ملتهای جهان سوم و مسلمانان و خصوصاً ملت ایران در چه زمانی نزد غربی‌ها و شرقی‌ها احترام و اعتبار داشته‌اند که امروز بی‌اعتبار شده‌اند!؟ آری اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین- علیهم‌السلام- را با دست‌های خود ویران نماید آن وقت ممکن است جهانخواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی‌فرهنگ به رسمیت بشناسند ولی در همان حدی که آنها آقا باشند ما نوکر، آنها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آنها ولی و قیم باشند ما جیره‌خوار و حافظ منافع آنها».

مزید اطلاع مسئولین مربوطه می‌بایست ایشان را گوشزد کرد که آنچه شما و کدخدای شما از «ایران‌هراسی» مراد می‌کنید «هراس» نیست. ایران‌هراسی اسم مستعار نفرت و عصبانیت از ایرانی است که نخواسته و نمی‌خواهد قد رعنای خود را با معیار و مثقال کدخدایتان «گز» کند!

مزید اطلاع مسئولین مربوطه گوشزد می‌بایست کرد؛ عصبانیت کدخدای‌تان بابت تنزه‌طلبی و کرامت‌سالاری و حر پیشگی «ایران پسا انقلاب اسلامی» عصبانیتی است مسموع و مفهوم و گریزی از آن ندارید تا تلخکامانه گوشزد تاریخی «بهشتی» را به کدخدای‌تان تکرار کنید دائر بر آنکه: از ما عصبانی‌ باش و از این عصبانیت بمیر!
مزید اطلاع مسئولین مربوطه می‌بایست گوشزد کرد در صحرای پلشتی، همه افتخار پلنگی ناظر بر چالاکی و بی‌باکی و تیز چنگالی در هماوردی با کفتاران و شدادان و شغالان و شغادان مردار‌خوار است! مسئولین مربوطه می‌بایست بدین بداهت عنایت داشته باشند که پلنگ دم بریده و دندان کشیده و چنگال ریخته، شایسته سیرک و بایسته عکس یادگاری انداختن با کودکان است!

مسئولین مربوطه بدین بداهت عنایت بورزند که مشارکت کردن و مباشرت داشتن در پروسه اخته کردن پلنگ تیز چنگال انقلاب، خیانت است نه کیاست! با نام مستعار «شکستن پروژه ایران‌هراسی» انقلاب اسلامی و ایران انقلابی را عقیم و سترون کردن در پیشگاه کدخدا، افتخار نیست. ابتذال است. جنایت است. حماقت شایسته ملامت است!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها