احمد خرم: می‌توان کنار روحانی یک نفر را در صحنه داشت

کد خبر: 649175

وزیر راه دولت اصلاحات گفت: هیچ کاندیدای رأی‌آوری، به عنوان کاندیدای در سایه کنار آقای روحانی قرار نخواهد گرفت،‌ اما آنچه که حائز اهمیت است موضع برنده کاندیدای جبهه اصلاحات در دوران تبلیغات است.

خبرگزاری فارس: احمد خرم وزیر راه دولت اصلاحات در مورد کاندیدای پوششی روحانی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: می‌توان کنار آقای روحانی یک نفر را در صحنه داشت تا در شرایط حساس از آن استفاده کرد.
وی افزود: از جبهه اصلاحات همان‌گونه که آقای عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح کرده، افراد می‌توانند نامزد شوند و اصلاح‌طلبان در شرایط حساس از کاندیدای منفرد، یکی را به عنوان فرع و یا حتی به عنوان اصل انتخاب کنند.
وزیر راه دولت اصلاحات تأکید کرد: آنچه که برای اصلاح‌طلبان در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری اصل است، انتخابات پرشور و تجدید مردم‌سالاری در کشور است و از هر اقدامی که انتخابات را پرشور کند، استقبال می‌کنیم.
خرم با اشاره به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در سال 92، گفت: در سال 92 بین جبهه اصلاحات یکپارچگی و سیاست‌گذاری واحد وجود داشت و اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیدند که با برجسته کردن یک کاندیدا و تمرکز بر روی آن می‌توانند پیروز انتخابات شوند و همین نتیجه هم صورت گرفت.
وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید مراقبت کنند که شرایط رأی‌ها چون سال 84 به سمت تقسیم نرود، چون تقسیم آرا برای جبهه اصلاح‌طلب و اعتدال ایجاد مشکل خواهد کرد.
وزیر راه دولت اصلاحات در عین حال معتقد است تصمیم‌گیرنده نهایی در مورد استراژی‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برعهده فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به ریاست محمدرضا عارف است.
خرم می‌گوید که هیچ کاندیدای رأی‌آوری، به عنوان کاندیدای در سایه کنار آقای روحانی قرار نخواهد گرفت،‌ اما آنچه که حائز اهمیت است موضع برنده کاندیدای جبهه اصلاحات در دوران تبلیغات است، یعنی هر دو کاندیدا باید به پیروزی فکر کنند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها