پزشکیان:روحانی هوای مشتری‌هایش را نداشت

کد خبر: 649273

وزير بهداشت دولت اصلاحات و نايب‌رئيس مجلس معتقد است روحاني در حد قابل قبول نتوانسته رضايت مردم و احزاب را به دست بياورد.

وزير بهداشت دولت اصلاحات و نايب‌رئيس مجلس معتقد است روحاني در حد قابل قبول نتوانسته رضايت مردم و احزاب را به دست بياورد.

مسعود پزشکيان با تأکيد بر اينکه حسن روحاني براي انتخاب مجدد به عنوان رئيس‌جمهور راه سختي در پيش دارد، عنوان کرد: انتخابات رياست جمهوري حتماً دوقطبي خواهد بود، يعني دو جريان اصلاحات و اصولگرايان کانديدايي خواهند داشت، اما اينکه کانديداي جريان آقاي احمدي‌نژاد بتواند به قطب سوم تبديل شود، جاي تأمل دارد. پزشکيان در اين خصوص که شکسته شدن رأي، پيروزي را براي روحاني در انتخابات رياست جمهوري سخت مي‌کند، متذکر شد: پيروزي روحاني در انتخابات سال 96 بستگي به نحوه حضور او در انتخابات و برخورد صادقانه با مردم دارد، اگر تيم روحاني با مردم از روي صداقت گفت‌وگو کنند و عيب‌ها، مشکلات و موفقيت‌هاي دولت را شفاف به اطلاع جامعه برسانند، موفقيت از آن آنها خواهد شد. وي افزود: مردم قدرت تشخيص شعار از گفتار صادقانه را دارند و هر کجا که صداقت را احساس کردند، به آن اعتماد مي‌کنند، بنابراين هر جرياني که بتواند با صداقت، اعتماد مردم را جلب کند، قطعاً پيروز ميدان خواهد شد.

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي بيان کرد: زماني روحاني مي‌تواند در انتخابات سال 96 پيروز شود که واقعيت‌ها را به مردم بگويد و راه‌حل‌هايي براي آن ارائه دهد، در غير اين صورت مردم تصور مي‌کنند به آنها وعده‌هاي غيرعملي داده مي‌شود. پزشکيان در ارزيابي شرايط و تعامل دولت روحاني با مردم گفت: نمي‌خواهم بگويم دولت روحاني صداقت ندارد، اما اين دولت هواي مشتري را نداشت.

وي در توضيح مشتري‌هاي روحاني گفت: مردم و حزب مي‌توانند مشتري روحاني باشند که از او شاکي هستند؛ آن کسي که به من رأي داده، مشتري من است و از من انتظار دارد، بنابراين اگر بعد از رأي دادن به او توجه نکنم و دنبال کار و زندگي‌ام بروم آنها مجدد از من حمايت نخواهند کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها