نگران رئیس جمهور شدم!

کد خبر: 653205

انتظار پاسخی منطقی از رئیس جمهوری اسلامی ایران داشتم که با کمال تعجب اولا با انکار ایشان مواجه شدم و ثانیا ایشان را در حالی دیدم که نگران حال روحی و جسمانی ایشان شدم.

سرویس سیاسی فردا؛ ابراهیم جلالیان*: امروز وقتی سوالم را ازدکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان پرسیدم و گفتم " شما گفته اید: "در برنامه مدون من برنامه مدون صد روزه‌ای برای مشکلات اقتصادی وجود دارد" حالا پس از حدود چهار سال عهده داری مدیریت اجرایی کشور چرا می‌گوئید «۱۰ دولت بعدی هم نخواهند توانست همه مشکلات را حل کنند»؟ "
انتظار پاسخی منطقی از رئیس جمهوری اسلامی ایران داشتم که با کمال تعجب اولا با انکار ایشان مواجه شدم و ثانیا ایشان را در حالی دیدم که نگران حال روحی و جسمانی ایشان شدم.
در خصوص جواب غیر منطقی رئیس جمهور که از اساس منکر این داستان شدند در کنار همه رسانه هایی که کلیپ‌های وعده‌های وی را بازنشر کردند یادآور می‌شوم که فردی نیست که خاطرش نباشد که یکی از مهمترین وعده‌های آقای روحانی در زمان انتخابات ریاست جمهوری همین وعده ۱۰۰ روزه برای رفع همه مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی بود. برای نمونه ایشان در یکی از برنامه‌های تلوزیونی ۷ خرداد ماه ۹۲ در مقابل دوربین شبکه یک سیما گفت: در برنامه مدون من افزون بر برنامه برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاست داخلی، سیاست خارجی و امر فرهنگی، برنامه کوتاه مدت یک ماهه و صد روزه وجود دارد"
در خصوص عصبانیت ایشان هم با تاکید براینکه همین برآشفتگی جناب رئیس حتما می‌تواند نقطه ضعف ایشان در انتخابات باشد، باید گفت که این رفتار، یاد آور خوی خودبزرگ‌بینی کابینه ایشان در چند ماه اخیر هم شده است. حالا بهتر می‌فهمم چرا ایشان هیچ گلایه‌ای از وزیر بهداشت که فرماندار شهرستان محروم را "بیشعور" خطاب می‌کند ندارد و چرا به وزیرراه و شهر سازی که بر سر خبرنگار و ناموس ایرانی فریاد می‌کشد هیچ اعتراضی نمی‌کند. نتیجه اینکه مردم اشرافیت، خوی تبختر و خودبزرگ بینی را پس می‌زنند. ضمنا لطفا رئیس جمهور مراقب سلامت خود باشند و خیلی عصبی نشوند.
*منبع: کانال تلگرامی ابراهیم جلالیان
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها