گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری +عکس

کد خبر: 654538

جدیدترین اخبار رسمی و غیررسمی از چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ۹۶ را از اینجا بخوانید:

گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری +عکس
سرویس سیاسی فردا: 29 اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.
طبق برنامه اعلام‌شده توسط وزارت کشور، روز 22 فروردین، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آغاز می‌شود.
گزارش لحظه به لحظه فردا از روز سوم ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری به همراه عکس و حاشیه های آن را اینجا بخوانید.
ثبت‌نام‌ داوطلبان از روز 22 فروردین آغاز می‌شود و تا 26 فروردین به‌مدت 5 روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز می‌شود و از 27 تا 31 فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان 5روزه تا 5 روز دیگر هم طبق قانون قابل تمدید است، اما نهایتاً وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت، موظف است اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست‌جمهوری 96 را اعلام رسمی کند.
در ادامه این روند نیز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت 96 به تبلیغ برنامه‌های خود بپردازند، اما این تبلیغات در روز 28 اردیبهشت پایان خواهد یافت و نهایتاً در روز 29 اردیبهشت سال 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری
مهدی کلهر در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد/ کلهر: مستقل آمده ام
مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
وی در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبتنام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری
رکورد ثبت نام در انتخابات شکسته شد!
دبیر ستاد انتخابات از نام نویسی 812 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا ساعت 13 خبر داد.
معاون مدیرعامل بیمه ایران هم ثبت نام کرد
بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چرا پس از پایان جنگ تحمیلی فساد در کشور رشد کرد؟ اگر با انواع فساد مبارزه جدی و سیستماتیک نشود کشور در محیط داخلی و خارجی دچار مشکلات خواهد شد و مشروعیت و مقبولیت نظام اجرایی کشور خدشه دار خواهد شد و این خیانت بزرگ و گناه عظیم نسبت به آرمان های انقلاب و شهیدان است.
وی افزود: چرا شبکه بانکی سود را زیر 10 درصد کاهش نمی دهد تا جامعه سالم اقتصادی و رشد تولید و کاهش بیکاری را شاهد باشیم. مردم عملکرد افراد و جریانات سیاسی را بررسی و با شناخت صحیح و با حضور حداکثری رای دهند.
لامعی تصریح کرد: آیا فساد کنونی، تورم، رکود موجود و بی ثباتی اقتصادی نتیجه عملکرد مدیران ناکار آمد نیست؟
حسن نوروزی ثبت نام کرد
حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری
یک خواننده هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد
امین الله رشیدی خواننده و آهنگ ساز هم با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد.
ثبت‌نام فومنی و غرویان برای انتخابات ریاست جمهوری
محمدزارع فومنی و محسن غرویان برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.
غرویان در نشست خبری اظهار کرد: رقیب روحانی نیستم و برای تبیین اندیشه های آیت الله هاشمی آمده ام.
شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را قبول ندارم!
محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان درسال ٩٢ بین بد و بدتر رو انتخاب کردند، افزود: شورای عالی سیاست گذاری را مرجع اصلاح طلبان و تصمیم برای حضور کاندیداها نمی دانیم، مگر اصلاحات ارث پدری برخی افراد است.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ عکس
کواکبیان هم آمد
مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد. او در ارتباط با دلایل ثبت نام خود در انتخابات گفت: مگر می‌شود گفتمان اصولگرایی با ۷ یا ۸ کاندیدا بیاید اما اصلاح طلبان هیچ کاندیدایی نداشته باشند؟
وی همچنین عنوان کرد: اگر آقای میرسلیم تایید شود من هم حتما تایید می‌شوم چون ایشان حزبی است و من هم حزبی هستم.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ عکس
یکی از کاندیداهای نهایی جمنا، ثبت نام کرد
علیرضا زاکانی نماینده پیشین مردم تهران و یکی از پنج نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز یکی دیگر از چهرهایی بود که امروز برای ثت نام به ستاد انتخابات وزارت کشور رفت.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ عکس
حسن روحانی ثبت نام کرد
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز از دیگران چهره‌هایی بود که امروز در ساعات پایانی ثبت نام در محل وزارت کشور حاضر شد و برای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان ثبت نام کرد.
گزارش لحظه به لحظه از روز چهارم ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری+ عکس
حجت‌الاسلام رئیسی هم آمد
سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز از جمله چهره‌هایی بود که امروز به ستاد انتخابات کشور رفت و برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها