مخالفت اصلاح‌طلبان با رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خوزستان

کد خبر: 657610

در حالی که شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خوزستان حمایت خود را از رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در این استان اعلام کرده اما مخالفت برخی اصلاح‌طلبان با رئیس این ستاد وارد فاز جدیدی شده و به انتشار سوابق و تخلفات کهرام در فضای مجازی کشیده است.

روزنامه کیهان: در حالی که شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب خوزستان حمایت خود را از رئیس ستاد تبلیغاتی روحانی در این استان اعلام کرده اما مخالفت برخی اصلاح‌طلبان با رئیس این ستاد وارد فاز جدیدی شده و به انتشار سوابق و تخلفات کهرام در فضای مجازی کشیده است. براساس گزارش‌ها واکنش به معرفی «حمید کهرام» به عنوان رئیس ستاد تبلیغات حجت‌الاسلام روحانی در خوزستان همچنان ادامه دارد.

گروهی از اصلاح‌طلبان موافق این انتصاب هستند.

اما بخش دیگری از اصلاح‌طلبان، به ویژه لیدرهای عرب‌های اصلاح‌طلب، مخالفت علنی خود را اعلام کرده و این نقل قول‌ها در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است.

در این میان برخی از مخالفان کهرام با برشمردن سوابق وی در مؤسسه سرم‌سازی رازی و انتشار مطالبی در این زمینه، برخی تخلفات را به وی نسبت داده‌اند. این محافل می‌گویند یک کارخانه سرم‌سازی تاریخ سرم‌های خود را که در حال عبور از زمان انقضا بود با تعویض برچسب عوض می‌کند.

براساس حکم قطعی صادره از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز به تاریخ 25 بهمن 95 رئیس مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی به عنوان متهم ردیف اول این پرونده به برکناری از سمت ریاست این مؤسسه (به مدت 6 ماه) محکوم شده است و در پی صدور این حکم، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ناگزیر به تغییر رئیس مؤسسه رازی شده است.

در همین رابطه محمد کیانوش راد رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خوزستان و نماینده اهواز در مجلس ششم با انتشار یادداشتی با عنوان «ضرورت با هم بودن» سعی در آرام کردن فضا داشت اما جاسم شدیدزاده نماینده دیگر اهواز در مجلس ششم و یکی از لیدرهای اصلاح‌طلب واکنش تندی نشان داد و با انتشار یک بیانیه گفت: این گونه سخن گفتن بوی تمامیت‌خواهی و انحصارطلبی می‌دهد و نباید این چنین درصدد خاموش کردن صداهای صادقانه مدافع جناب روحانی برآیید. درباره کهرام شبهاتی طرح شده و مستندات آن افشا شده که موضع ما را در حمایت از آقای روحانی تضعیف خواهد کرد. عباس حیصمی یکی از گزینه‌های ریاست ستاد تبلیغات روحانی نیز در مطلبی از کیانوش راد انتقاد کرده و وی را در جهت دفع حداکثری و خیانت به اصلاحات و رأی‌آوری روحانی دانسته است.

وی خطاب به کیانوش راد گفته است: در شگفتم که چه منافعی در پی این انتصاب غلط اخیر (انتصاب کهرام)، حاصل شورای سقیفه تهران، ستاد آقای روحانی وجود دارد که کیانوش راد اینگونه در برابر نقدهای سازنده درون اردوگاهی منفعلانه و عریان وارد میدان تخاصم با خودی‌ها شده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها