گزینه احتمالی وزارت ارشاد کیست؟

کد خبر: 705898

طی روزهای اخیر گزینه‌های متعددی برای تصدی وزارت ارشاد در دولت دوازدهم مطرح شد که در این میان، انتصاب سیدعباس صالحی که هم‌اکنون معاونت فرهنگی وزارت ارشاد را برعهده دارد، محتمل‌تر است.

خبرگزاری تسنیم:طی روزهای اخیر گزینه‌های متعددی برای تصدی وزارت ارشاد در دولت دوازدهم مطرح شد که در این میان، انتصاب سیدعباس صالحی که هم‌اکنون معاونت فرهنگی وزارت ارشاد را برعهده دارد، محتمل‌تر است.
از هنگام پایان انتخابات در روز بیست و نهم اردیبهشت مهمترین مسئله پس از تایید صحت انتخابات و برپایی مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهوری، معرفی اعضای کابینه جدید به مجلس شورای اسلامی برای تعیین اعضای دولت دوازدهم است. طی روزهای اخیر گزینه‌های متعددی برای تصدی وزارت ارشاد از سوی رسانه‌ها و منابع خبری مختلف معرفی و مطرح شد که در این میان، حضور سیدعباس صالحی به عنوان وزیر ارشاد دولت دوازدهم از دیگر گزینه‌ها محتمل‌تر است.

به نظر می‌رسد تصدی سیدعباس صالحی که در دولت یازدهم معاونت فرهنگی وزارت ارشاد را برعهده دارد، در میان گزینه‌های مطرح شده دیگری چون حجت‌الاسلام طه هاشمی، معاون فرهنگی سابق دانشگاه آزاد، پررنگ‌تر است. گفته شده که صالحی طی روزهای اخیر جلساتی را در دفتر ریاست جمهوری برای این منظور داشته است. سیدعباس صالحی متولد 1342 در مشهد است و دارای تحصیلات دکترای فلسفه از یکی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به حوزه علمیه است. صالحی در حوزه‌های علمیه قم و مشهد تحصیل کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها