جزئیات مسافرت‌های حسن روحانی به کیش +عکس

کد خبر: 709003

واقعا یکی از بی انصافی هایی است که نسبت به ایشان می شود. حتی یک خطیبی گفته بود که آقای رئیس جمهور صبح ها ساعت نه سر کار می آید و دوازده ظهر هم میرود؛ تازه آن هم به سعدآباد می‌آید که نزدیک خانه اش است.

جزئیات مسافرت‌های حسن روحانی به کیش +عکس
حسن روحانی
سرویس سیاسی فردا: محمد علی نجفی از گزینه های شهرداری تهران درباره سفرهای کیش و نیز ساعات کاری روحانی به اندیشه پویا گفته بود:
یکی از انتقادهایی که برخی مخالفان دولت مطرح می کنند بحث خسته و بسته و نشسته بودن آقای روحانی است. میگویند آقای روحانی، رئیس جمهور خسته و فرتوتی است که دیروقت سر کار می آید و تعطیلات به کیش میرود و اهل کار کردن نیست. شما از نزدیک با آقای رئیس جمهور کار می کنید. واقعا اقای روحانی خسته و نشسته و بسته است و دیر سر کار می آید؟
واقعا این یکی از بی انصافی هایی است که نسبت به ایشان می شود. حتا یک خطیبی گفته بود که آقای رئیس جمهورصبح ها ساعت نه سر کار می آید و دوازده ظهر هم میرود؛ تازه آن هم به سعدآباد میآید که نزدیک خانه اش است. واقعا این دیگر بی انصافی و یک دروغ و تهمت بزرگ است. اصلا بیایید تعداد سفرهای خارجی آقای رئیس جمهور را بشمارید. ببینید که ایشان در کلی این چهار سال چند روز را در خارج از کشور با مذاکرات و دیدارهای بسیار فشرده سپری کردند. من در چند سفر همراه ایشان بودم و دیدم که حجم برنامه های ایشان چقدر سنگین است.
وقتی ایشان به سازمان ملل می روند تقریبا تمام رؤسای کشورهای اروپایی و تعداد زیادی از رؤسای کشورهای امریکایی و اسیایی از ایشان تقاضای ملاقات دارند. و واقعا در این چهار سال هیچ باری نبوده که ایشان به سازمان ملل بروند و به تعدادی از درخواستهای ملاقات ناگزیر جواب منفی نداده باشند. این اتفاق از نظر عرف دیپلماتیک خوب نیست اما ایشان حداکثر چهار- پنج روز می توانند آنجا باشند و در این وقت محدود با عدهٔ خاصی می توانند ملاقات کنند. رؤسای جمهور ماقبلا کجا می رفتند و اصلاچه کسی درخواست مذاکره با آنها دربارهٔ مسائل اقتصادی میداد؟ بنابراین بی انصافی است که تهمت کم تحرکی و کم کاری به ایشان زده شود. دربارهٔ کیش رفتن خوب است از دفتر ایشان سؤالی شود که در طولی این چهار سال ایشان چند بار کیش رفتند. من فکر نمی کنم دوبارهم شده باشد. همین قبل از تعطیلات نوروز صحبت از افتتاح دو-سه پروژه در کیش و سفر یک روزهٔ ایشان به کیشی شد. ایشان نهایتا گفتند مخالفان خواهند گفت که او تمام تعطیلات نوروزی را در کیش به سر برد و نرفتند. ایشان پنج روز هفته را در مجموعهٔ پاستور که محل اصلی مجموعهٔ ریاست جمهوری است حضور دارند، مگر اینکه در یکی از این روزها رئیس جمهوریا نخست وزیر کشوری از خارج امده باشد و ایشان مجبور باشند در مجموعهٔ سعداباد بمانند که مراسم استقبال و مذاکرات در آنجا انجام شود. وگرنه ایشان پنج روز هفته از صبح اول وقت می آیند پاستور و تا آخر وقت در سر کار حضور دارند. خیلی وقتها بوده که در پایان شب جلسه مان با رئیس جمهور تمام شده و هنگام رفتن، فهمیده ام آقای رئیس جمهور همچنان دردفترشان هستند و جلسهٔ دیگری دارند. پنج شنبه ها هم معمولا ایشان در سعداباد هستند امانه برای استفاده از هوای پاک، بلکه برای جلسات آزادتری که از دوره های قبلی مرسوم بوده و روزهای پنجشنبه رئیس جمهور و همینطور معاون اول جلسات آزادترشان را در سعداباد می گذاشتند. این حرفهایی که گفته می شود واقعا سخیف و دروغ است. اگر اشکال و ضعفی در کار دکتر روحانی هست همان را بگویند؛ چرا به دروغ متوسل می شوند؟
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها