دروغ عجیب سخنگوی دولت خاتمی

کد خبر: 711370

من قصد ندارم نام ببرم اما به طور مثال، سخنگوي فلان دولت، بسيار عجولانه پيشنهاد تغيير نام بزرگراه آيت‌الله كاشاني را داد و بعد كه من از ايشان پرسيدم آيا شما اسناد را خوانده‌ايد گفتند كه خير اسناد را نديده‌ام. اين اظهارنظر عجولانه نيز متاثر از همان كليپ بود.

دروغ عجیب سخنگوی دولت خاتمی
سرویس سیاسی فردا:

عباس سلیمی نمین در گفتگو با اعتماد گفت: برخي بسيار آگاهانه و هوشمندانه در آستانه انتشار اين اسناد، دعواي بين مليون و مذهبيون را به راه انداختند و بر اساس يك كليپ جعلي كه گويا آيت‌الله كاشاني قبل از حمله به منزل دكتر مصدق و تخريب آن، به اتفاق زاهدي در آنجا حضور پيدا كرده، جهت دادند به اينكه يك بار ديگر در آستانه انتشار اسنادي كه مي‌تواند منجر به تشخيص ترفندهاي كودتاگران شود، به اختلاف بين صفوف داخلي نهضت دامن بزنند و اين موجب شد كه بسياري از جوانان دو هفته‌اي به اين مشغول باشند كه از چه كسي دفاع كنند آيت‌الله كاشاني يا دكتر مصدق و آنچه كه در اين ميان گم شد كودتاگران و شناخت ترفندهاي آنها بود.

رمضان زاده
قبل از انتشار اين اسناد و در پي انتشار اين كليپ ساختگي، بحث دعواي بين سران نهضت مجددا مطرح شد و برخي بدون اينكه تحمل كنند تا جايي پيش رفتند كه حتي قبل از اينكه اين اسناد را خوانده باشند، پيشنهاد تغيير نام بزرگراه آيت‌الله كاشاني را دادند، در حالي كه در اين اسناد مطلبي دال بر مشاركت آيت‌الله كاشاني در كودتا وجود ندارد.
درباره ارتباط ايشان با زاهدي چطور؟
در اين باره هم چيزي در اسناد وجود ندارد. در حالي كه آن كليپ ادعا مي‌كند كه آيت‌الله كاشاني بعد از كودتا به همراه زاهدي به منزل دكتر مصدق رفته است. چنين چيزي اصلا وجود نداشته و كاملا جعلي است. آيت‌الله كاشاني آن روز اصلا در تهران نبوده و آن تصاوير متعلق به مكان ديگري است. منزل دكتر مصدق بعد از حمله نيروهاي نظامي تبديل به مخروبه شده بود، تصاوير آن نيز وجود دارد اما تصاويري كه در آن كليپ مدعي ديدار آيت‌الله كاشاني از منزل مصدق است، متعلق به مكاني است كه اثري از ويراني در آن وجود ندارد. اين كليپ كاملا جعلي است و هدف از انتشار آن، ايجاد دعوا بود كه برخي از نيروهاي داخلي نيز با آن همراه شدند. من قصد ندارم نام ببرم اما به طور مثال، سخنگوي فلان دولت، بسيار عجولانه پيشنهاد تغيير نام بزرگراه آيت‌الله كاشاني را داد و بعد كه من از ايشان پرسيدم آيا شما اسناد را خوانده‌ايد گفتند كه خير اسناد را نديده‌ام. اين اظهارنظر عجولانه نيز متاثر از همان كليپ بود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها