چرا ضد انقلاب از پیکر بی جان شهید حججی هم می‌ترسد؟

کد خبر: 729822

شهادت محسن حجی و صلابت او در حین اسارت و بعد در مرحله شهادت منجر به اثر گذاری گسترده در فضای اجتماعی کشور شده است و دل ها را بیش از گذشته متوجه مظلومیت جریان مقاومت و اهداف نظام در سطح منطقه کرده است.

چرا ضد انقلاب از پیکر بی جان شهید حججی هم می‌ترسد؟

تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی

سرویس سیاسی فردا؛ جعفر برزگر: شهید محسن حجی همان شهید معروف بی سر است که داعشیان سرش را به جرم دفاع از حریم اهل بیت(ع) و خط مقاومت از تنش جدا کردند و اینگونه او محبوب یاران جبهه حق شد و در کشور برای تجلیل از او چشم ها اشک بار شد و دل ها شکست...

مردم کشورمان منتظر بودند تا با باز گشت پیکر مطهر این شهید والا مقام حماسه ای از جنس سپاس و قدردانی از یک قهرمان ملی و دینی را بر پا بکنند. از چند هفته پیش که زمزمه بازگشت پیکر این شهید به گوش می رسید و مردم چشمان منتظر خود را به راه بازگشت شهید محسن حججی دوخته بودند. و امروز تهرانیان برای او سنگ تمام گذاردند. از پیر و جوان، زن و مرد با هر گزایش و سلیقه‌ای خود را به میدان امام حسین تا با این قهرمان وطن وداع باشکوهی انجام دهند.

هرچند مسئولین برگزاری مراسم تدارک لازم و برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مناسب را انجام نداده‌ بودند و حتی صوت مراسم برای خیل جمیعیتی که در خیابان‌های منتهی به میدان امام حسین حاضر شده بودند غیر قابل شنیدن و استفاده بود. اما با تمام کمبود‌ها و بی‌برنامگی‌ها مردم برای فرزند شهیدشان سنگ تمام گذاشتند.

اما در این بین ضد انقلاب خارج نشین از روزهای قبل اقدام به تخریب شهید محسن حججی و مراسم تشییع او کردند تا بیش از پیش سرسپردگی خود را به دشمنان این ملت نشان دهند که در این خصوص ۳ نکته را می‌توان بیان کرد:

۱- شهادت محسن حجی و صلابت او در حین اسارت و بعد در مرحله شهادت منجر به اثر گذاری گسترده در فضای اجتماعی کشور شده است و دل ها را بیش از گذشته متوجه مظلومیت جریان مقاومت و اهداف نظام در سطح منطقه کرده است از این رو تقویت همراهی‌ مردمی با مواضع نظام در منطقه منجر به خشم ضد انقلاب و رسانه های وابسته به آن ها شده است از این رو کانالی چون آمد نیوز هر چیز بی ربطی را به این قضیه ربط می‌دهد تا شاید بتواند از این شهید و ملت پیرو او انتقام بگیرد.

۲- از روزهای گذشته جریان معاند نظام که در سال‌های گذشته بر اثرات حضور نظامی ایران در سوریه و عراق برای تامین امنیت کشورمان چشم‌پوشیده است حملات تندی را بر علیه سپاه قدس و این شهید بزرگوار سامان‌دهی کردند. کانال‌های ضدانقلاب نظیر آمد‌نیوز از تحلیل‌های مبتنی بر اخبار غیر واقعی در خصوص تاکتیک‌های نظامی ایران در سوریه تا ادعاهای مضحکی نظیر تشییع تابوت خالی را مطرح کردند. اما امروز خیابان‌های منتهی به مسیر تشییع شهید حججی مملو از جمعیتی بود که نشان می‌داد قدردان فرزندان خود که برای دفاع از حریم اهل بیت و انقلاب اسلامی و در جهت تامین امنیت کشورمان کیلومترها دورتر از مرزهای کشورمان جان‌فشانی می‌کند هست.

۳- این رسانه ها همیشه مدعی اند که مردم از نظام بریده اند و همراهی و اعتقادی به تفکرات این نظام ندارند اما جای پرسش اینجاست که اگر شما به واقع متعقدید که مردم از این نظام بریده اند چرا نگران تشیع ییکر یک پاسدار شهیدی هستید که برای اهداف این نظام وخط مقاومت مورد ادعای آن شهید شده است اگر مردم از نظام بریده اند انگونه که شما مدعی هستید فرداخیابان ها خلوت ومحدود به به بخش اندک هواداران نظام خواهد بود پس این همه لجن پراکنی و دروغ گویی برای چیست ؟ آیا جز این است که به گفته ی خود ایمان و باور ندارید و از خیل مردم که فردا برای بدرقه محسن خواهند آمد واهمه دارید؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها