شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

کد خبر: 752923

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا محور اصلی وحدت بزرگترین مولفه قدرت نرم ما و به فرموده امام(ره) مظهر قدرت ایران اسلامی هستند.

شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین معروفی بعد از ظهر امروز در جوار مزار 2 شهید گمنام تازه تدفین شده در زاهدان اظهار داشت: آنچه ما را به مقصد و هدف می‌رساند و موجب شرافتمان می‌شود ولایت است انوار ولایت در سراسر جامعه اسلامی پراکنده شده و همه را تحت تاثیر قرار داده است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه ما باید قدر این شهدای گمنام که میهمان استان ما هستند را بدانیم و امیدوارم که بتوانیم از حضور و برکت این شهیدان عزیز نهایت بهره را ببریم. این 2 شهید گمنام که یکی 17 و دیگری 20 سال دارد در 2 عملیات "رمضان و کربلای 4" که از عملیات‌های مهم و دشوار دفاع مقدس است جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: حتماً کسانی که در این عملیات‌ها بوده‌اند می‌دانند که سخت‌ترین شرایط در این 2 نقطه بود که دل‌ها را نگران و مضطرب کرده بود و چه گذشت به فرزندان امام(ره) در مناطق شلمچه, طلائیه و دیگر نقاط که مردم این استان هم حضور داشتند.

معروفی اضافه کرد: ما نمی‌دانیم این 2 شهید شیعه هستند یا سنی, کرد هستند یا بلوچ, عرب هستند یا فارس و به همین واسطه می‌گوییم شهدا محور اصلی وحدت در جامعه هستند شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم ما هستند و همین طور که امام(ره) فرمود "مظهر قدرت ایران اسلامی شهدا هستند".

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بازدارندگی و بزرگی نظام اسلامی به واسطه همین عزیزان است. امروز برچیده شدن سیطره گروه تکفیری داعش به واسطه همین خون‌هاست اگر مجاهدین جبهه مقاومت بسیج شدند زاییده همان جبهه و همان دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم زاییده دانشگاه دفاع مقدس است که امروز بزرگ فرمانده این جبهه مقاومت است. مقابل کفر باید با این ایده و با این فرهنگ مقابله کرد در جبهه کار و حرف و عمل غیر خدا جای نداشت پس هر چه خوبی می‌خواهیم در کنار همین شهدا و در دفاع مقدس جمع شده است و به عبارتی در وجود شهدا جز زیبایی چیز دیگری نمی‌توان یافت.

معروفی گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌فرماید "محل دفن شهدا دارالشفا آزادگان است"، این تعریف و تمجید نیست و یک حقیقت است؛ این شهدا همان کاری را کرده‌اند که در زمان عاشورا انجام شد عشق‌بازی‌, شب زنده‌داری, جنگیدن و فرمان بریشان همه آموخته شده از مکتب سیدالشهدا(ع) بود.

وی افزود: این عزیزان جان و آبروی خود را دادند که ما بتوانیم با شناخت ولایت به صراط مستقیم برسیم. آنچه ما را به مقصد می رساند و باعث و دلیل عزت و شرافت است ولایت می باشد.انوار ولایت در سرتاسر جامعه اسلامی پراکنده شده و همه را تحت تاثیر قرار داده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: امروز پیروی از شهدا تبعیت از امام(ره) و ولایت است؛ این شهدا برای انقلاب, اسلام, آبروی ملت و ارزش‌های الهی جان دادند و امروز در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) همه جمع شده‌ایم که بگوییم ما به حرمت این شهیدان در این را باقی می‌مانیم و استقامت می‌کنیم.

معروفی ادامه داد: امروز باید مکان دفن شهدا محل مصونیت جوانان ما باشد. گذشت از اخلاق حسنه این شهداست؛ گذشتن از گناه, مادیات, آبرو, عزیزان و جان از مهمترین گذشت‌های این برومندان است و هر که توانست از این 5 مورد عبور کند با عزت مجاهد و شهید می‌شود. از خداوند خواستارم که ما را به آبروی این عزیزان در راه ولایت ثابت قدم نگه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها