روحانی هروقت مصلحت بداند اصلاح‌طلب می‌شود!

کد خبر: 754824

جامعه به‌ویژه مردم کرمانشاه از رضایت چندانی از پشتیبانی‌های بعد از زلزله ندارند.

روحانی هروقت مصلحت بداند اصلاح‌طلب می‌شود!
سرویس سیاسی فردا: فاطمه دانشور عضو سابق شورای تهران در بخشی از گفتگوی خود با شهروند گفت: وقتی در کرمانشاه زلزله آمد مدیریت بحران درست صورت نگرفت زیرا افراد شایسته و اصلح انتخاب نشدند به همین دلیل هزینه انتخاب نامطلوب دولت را مردم می‌دهند. امروز هزینه زلزله استان کرمانشاه را مردم می‌دهند و این ناشی از همان انتخاب‌های ضعیف و عملکرد نامطلوب است که در پشت این عملکرد تنها نارضایتی مردم قرار دارد. جامعه به‌ویژه مردم کرمانشاه از رضایت چندانی از پشتیبانی‌های بعد از زلزله ندارند.
عبور روحانی از اصلاح طلبان یا اصلاح طلبان از روحانی؟ اینجا بخوانید
دولت روحانی مصلحت‌گراست. یعنی زمانی که مصلحت بداند مانند آنچه در انتخابات اخیر رخ داد مواضعش اصلاح‌طلبی بوده و بعد از اتمام انتخابات و آغاز کار دولت، مصلحت را در این دیده که برای ماندگاری و دوام حیات سیاسی خود باید با اصوگرایان وارد تعامل شود.
بنابراین معتقدم بیش از اینکه دولت روحانی یک دولت شایسته‌سالار و مبنایش انتخاب مدیران شایسته و متخصص باشد، بیشتر مبنای سیاست‌هایش در دولت، مصلحت‌اندیشی و استفاده از جریان‌های مختلف در مقاطع مختلف بنا بر مصلحتش است. امروز هم مصلحت روحانی به‌ این است که با اصولگرایان بیش از اصلاح‌طلبان در تعامل باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها