قطب دراویش گنابادی،مجاهدین خلق و فداییان خلق

کد خبر: 780531

دکتر نورعلی تابنده، قطب فعلی دراویش گنابادی (مجذوبعلیشاه) اسفندماه ۵۷ در روزنامه اطلاعات مقاله‌ای در نقد تعیین "۸ مارس"به عنوان روز جهانی زن نوشت. او که معاون وزارت ارشاد دولت موقت بود پیشنهاد کرد اگر قرار است روزی به عنوان روز زن در ایران تعیین شود، روز کشته شدن برخی زنان سازمان مجاهدین خلق یا چریک‌های فدایی خلق مناسب است.

قطب دراویش گنابادی،مجاهدین خلق و فداییان خلق
سرویس سیاسی فردا: امین فرج الهی در کانال شخصی خود در تلگرام مطلبی پیرامون دراویش گنابادی نوشته است که در ادامه می خوانید. دکتر نورعلی تابنده، قطب فعلی دراویش گنابادی (مجذوبعلیشاه) اسفندماه ۵۷ در روزنامه اطلاعات مقاله‌ای در نقد تعیین "۸ مارس"به عنوان روز جهانی زن نوشت. او که معاون وزارت ارشاد دولت موقت بود پیشنهاد کرد اگر قرار است روزی به عنوان روز زن در ایران تعیین شود، روز کشته شدن برخی زنان سازمان مجاهدین خلق یا چریک‌های فدایی خلق مناسب است.
اینجا بخوانید: دراویش گنابادی و قوانین ضدفرقه در دنیا
تابنده مینویسد: اگر قرار است روزی به عنوان تجلیل از زن در ایران گرفته شود (که اصل فکر به نظر من صحیح نیست و تجلیلِ اسمی، علامت عدم تجلیل واقعی است)، چرا روز شهادت فی‌المثل صدیقه رضایی یا محبوبه متحدین یا مرضیه احمدی اسکویی و مهرنوش ابراهیمی‌روشن یا هر مبارز دیگر و یا روز‌های فراوانی که در تاریخ مبارزات غنی ایران و شیعه وجود دارد انتخاب نمی‌کنید؟ امام خمینی در تمام طول اقامت خویش در پاریس و یا تهران، همواره خبرنگاران خارجی و داخلی و سایر بانوان را میپذیرفت وبار‌ها تصریح فرمود که حجاب مذهبی در همین حد است و اگر غیر از آن بود در همان ایام صریحا میفرمود. زیرا دیدیم که ایشان در بیان حقایق و احکام دین و ارائه راه رشاد هیچ تساهل ندارند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها