احمدی‌نژاد ۹۶ همان احمدی‌نژاد ۸۸ است!

کد خبر: 787939

احمدی‌نژاد در سال ۸۸ نقش موثری در تشدید بحران داشت. تمرد برخی افراد از قانون در سال ۸۸ سبب شد رییس‌جمهور وقت از فرصت استفاده کرده و زیاده خواهی خود را پنهان کند.

احمدی‌نژاد ۹۶ همان احمدی‌نژاد ۸۸ است!

سرویس سیاسی فردا: سلیمی نمین در بخش‌هایی از گفتگوی خود با اعتماد گفت: ریشه مسائل اخیر احمدی‌نژاد زیاده خواهی است. بسیاری از سیاستمداران در دوران قدرت خود، در وادی زیاده خواهی قرار می‌گیرند. زیاده خواهی به این معنا است که به قانون نمی‌خواهند پایبند باشند. در قانون هرفردی می‌تواند دو دوره رییس‌جمهور باشد، اما اینکه برخی تلاش دارند با سوءاستفاده از امکانات خود زمینه در قدرت ماندن را فراهم کنند، به نوعی زیاده خواهی و مقابله با قانون است. احمدی‌نژاد در دوره دوم خود با سوءاستفاده از امکانات دولتی تلاش کرد زمینه استمرار قدرت خود را فراهم کند، اما در این مسیر با موانعی رو به رو شد. این روز‌ها احمدی‌نژاد بیش از هر زمان دیگری مسیر بازگشت خود به قدرت را سخت‌تر می‌داند.

احمدی‌نژاد در سال ۸۸ نقش موثری در تشدید بحران داشت. تمرد برخی افراد از قانون در سال ۸۸ سبب شد رییس‌جمهور وقت از فرصت استفاده کرده و زیاده خواهی خود را پنهان کند. به همین دلیل نیز از تمرد سایر نامزد‌ها استفاده کرد و شرایط ویژه کشور در آن سال‌ها را استمرار بخشید.

احمدی‌نژاد ۹۶ همان احمدی‌نژاد ۸۸ است. زیاده‌خواهی‌های او در سال ۸۸، در ۹۶ به گونه‌ای دیگر نمود پیدا کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها