توپ تانک فشفشه، رئیس جمهور دقت کن!

کد خبر: 790510

خلاصه آنکه این روز‌ها اگر رئیس جمهورنمایی گفت: "توپ تانک فشفشه" شما تماشاگر‌ها نهایتا جواب بدهید "رئیس جمهور دقت کن"... به فکر قافیه پیدا کردن هم نباشید، قافیه فشفشه همان چیزیست که یک رئیس جمهور نما به دنبالش میگردد، رئیس جمهور نما به دنبال باز کردن پای کمیته انضباطی و "محرومیت" تماشاگران است، شما دقت کنید که پاس گل ندهید، تیمی که بازیکنانش در دقیقه شصت در حال ترک زمین هستند خیلی دوست دارد که بازی را "ناآرام" کند تا شاید شانسش بگیرد و نتیجه را سه بر صفر به نفع او اعلام کنند... همه سکو یکصدا بگویند:رئیس جمهور دقت کن!

توپ تانک فشفشه، رئیس جمهور دقت کن!
سرویس سیاسی فردا: صادق فرامرزی در کانال شخصی خود پیرامون اظهارات اخیر روحانی نوشته است؛ حالا که بحث اخلاق و استادیوم داغ است جا دارد یاد کنیم از زمان‌هایی که پای تلویزیون مینشستیم و وسط بازی به یکباره صدای تماشاگران قطع میشد، میفهمیدیم که تماشاگران ناراضی از نتیجه با شعاری که شروعش "توپ تانک فشفشه" بود و پایانش قضاوتی درباره مسائل ناموسی، پای داور را به امورات بازی باز کرده اند... کمی که گذشت تیم‌ها مدعی شدند که تماشاگرانشان مردمی شریف و شهروندانی محترمند و هرآنچه که گفته شده کار عده‌ای "تماشاگرنما" بوده، بی جهت نبود که به یکباره لیدر‌های تیم‌ها مسوول آن میشدند تا هرگاه "توپ تانک فشفشه"‌ای به داور گفته میشد با یک "داور دقت کن" قضیه را محترمانه جمع و جور کنند تا خبری از محرومیت و جریمه مالی و... نباشد. گویا "داور دقت کن" حتی در زمان‌هایی که واقعا هم داور دقت می‌کرد نشانه‌ای از فرهنگ بود، تلاشی جمعی بود برای بهانه ندادن دست کمیته انضباطی، بصیرت نشان دادن به تماشاگرنما‌هایی بود که میخواستند به تیم و اعتبارش ضربه بزنند... کمی که گذشت فهمیدیم که داور باید دقت کند ولو اینکه خود داور توپ و تانک و فشفه اش را حواله بازی کرده باشد.
اینجا ببینید: بازی تاج و تخت: بگم بگم‌های آقای رئیس جمهور!
به نظرم این داستان نباید محدود به استادیوم بماند... همیشه باید دقت کرد، نه فقط داور که خود تماشاگر هم باید دقت کند، بخصوص زمانیکه بجای تماشاگرنمایی که نهایتا لات سرکوچه بوده قرار است با "سیاستمدارنما"، "رئیس جمهور نما"، "اعتدالگر نما" و... سروکله بزنیم... بعضی وقت‌ها ممکن است خود رئیس جمهورنما اصلا تصمیم بگیرد بند اول شعاری را بگوید تا جمعیت جوگیر شوند و بند دوم را تَکرار کند و آن چیز به زبان بیاید که با "فشفشه" قافیه دارد! برای تماشاگرنما نتیجه بازی مهم نبود، او نهایتا میخواست فضای یک سکو را به دست بگیرد، تماشاگرنما دلش نمی‌سوخت که شاید بند دوم شعار چند جلسه‌ای تیم را از حضور تماشاگر "محروم" کند، بین خودمان بماند اصلا بعضی از تماشاگرنما‌ها میخواستند چیزی بگویند تا جمعیت با تکرارش محروم شود حالا شما بیایید و ببینید یک رئیس جمهورنما می‌تواند چه هدف‌هایی داشته باشد، حتی خود تماشاگرنما‌ها هم میدانستند که فحش به داور، داور را به سمت تیم نمی‌کشاند، اما تیم را به سمت محرومیت میکشاند، آنوقت انتظار دارید که یک رئیس جمهورنما "کم عقل" باشد که فحش اول را به زمین بیاندازد... خلاصه آنکه این روز‌ها اگر رئیس جمهورنمایی گفت: "توپ تانک فشفشه" شما تماشاگر‌ها نهایتا جواب بدهید "رئیس جمهور دقت کن"... به فکر قافیه پیدا کردن هم نباشید، قافیه فشفشه همان چیزیست که یک رئیس جمهور نما به دنبالش میگردد، رئیس جمهور نما به دنبال باز کردن پای کمیته انضباطی و "محرومیت" تماشاگران است، شما دقت کنید که پاس گل ندهید، تیمی که بازیکنانش در دقیقه شصت در حال ترک زمین هستند خیلی دوست دارد که بازی را "ناآرام" کند تا شاید شانسش بگیرد و نتیجه را سه بر صفر به نفع او اعلام کنند... همه سکو یکصدا بگویند:رئیس جمهور دقت کن!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها