دوستان نادان، جبهه پایداری را تخریب می کنند!

کد خبر: 802487

برخی جریانات سیاسی دنبال تخریب هستند و قائل به شنیدن پاسخ‌ها و شفاف سازی نیستند.

دوستان نادان، جبهه پایداری را تخریب می کنند!
سرویس سیاسی فردا: مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که شما درباره دغدغه‌های مردم صحبت می‌کنید و می‌گویید وضع اقتصادی اعضای جبهه پایداری هم تفاوتی با وضع عموم مردم ندارد، اما برخی بر این باورند که «وضع مالی اعضای جبهه پایداری خوب است». گفت:
بنده عقیده دارم به جای پرداختن به این مسائل، مشکلات مردم را باید انعکاس داد. برخی وضعیت مالی آقای محصولی را می‌بینند و می‌گویند «اعضای جبهه پایداری وضعیت مالی خوبی دارند».
این خط تخریب نیرو‌های انقلابی مومن و ارزشی است که مدام دشمنان انقلاب و برخی دوستان نادان پیگیر آن هستند. در خصوص این موارد ایشان مکرر توضیح داده اند، لکن برخی جریانات سیاسی دنبال تخریب هستند و قائل به شنیدن پاسخ‌ها و شفاف سازی نیستند. جبهه پایداری همواره بر عمل انقلابی و حفظ روحیه ارزشی تاکید دارد و پر واضح است که حفظ ارزش‌ها و پیگیری آرمان‌های شهدا، امام وانقلاب را برخی بر نمی‌تابند در فضای انقلابی و مدیریت جهادی عملکرد عده‌ای زیر سوال می‌رود. فلذا نهایت تلاش را می‌کنند که فضای کشور انقلابی نباشد. مگر رهبر و معمار کبیر انقلاب از طبقه پولدار بود؟ انقلاب به این عظمت را راه انداخت و مردم را به همه چیز رساند، زیر سایه انقلاب امام، الان وضع مردم خیلی بهتر از قبل شده است. البته در داخل یکسری مشکلات داریم. این‌ها را باید مجدانه پیگیری کنیم تا دولت، مجلس و قوه قضائیه در رفع اشکالات و ضعف‌های خود مصمم‌تر باشند و امور تحت مسئولیتشان را اصلاح کنند، با این رویکرد است که گرفتاری‌ها و مشکلات معیشتی مردم رفع می‌شود. هدف جبهه پایداری ایجاد مطالبه گری مثبت در مردم است، چون مطالبه گری مثبت، به مسئولین کمک می‌کند.
خبرآنلاین
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها