نجفی سمبل حاشیه سازی در کشور است

کد خبر: 807048

آقای نجفی همواره به عنوان یکی از سمبل‌های حاشیه‌سازی در کشور مطرح بوده و در طول چندماهی که در شهرداری تهران مسئولیت داشت، به جای اینکه کاری برای شهر انجام دهد و به وظایف اصلی‌اش بپردازد مسیر حاشیه‌سازی را انتخاب کرد.

نجفی سمبل حاشیه سازی در کشور است
سرویس سیاسی فردا: محمّد سلیمانی وزیر اسبق ارتباطات و نماینده سابق تهران در مجلس گفتگویی با فارس درباره حاشیه سازی‌های دولت و شهرداری تهران داشته است که گزیده‌ای از آن در ادامه خواهد آمد: - یکی از روش‌های پوشاندن نقص‌ها و کاستی‌ها توسط دولت‌مردان را حاشیه‌سازی در سطح جامعه عنوان کرد و با بیان اینکه انتهای مسیر حاشیه‌سازی، رسیدن به بن‌بست است. نمونه این موضوع، محمّدعلی نجفی شهردار سابق تهران است. - آقای نجفی همواره به عنوان یکی از سمبل‌های حاشیه‌سازی در کشور مطرح بوده و در طول چندماهی که در شهرداری تهران مسئولیت داشت، به جای اینکه کاری برای شهر انجام دهد و به وظایف اصلی‌اش بپردازد مسیر حاشیه‌سازی را انتخاب کرد. - حاشیه‌سازی‌ها مانع استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه کشور می‌شود. اکنون شاهد این هستیم که بسیاری از ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی معطل مانده است.
- اینکه این مومیایی، متعلق به این فرد ظالم و ستمگر باشد یا نه، مسئله‌ای نیست که قابلیت پرداختن داشته باشد. بالاخره برخی آزمایش‌ها انجام می‌شود و نتیجه معلوم می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها