گفت و شنود کیهان؛ وکیل!

کد خبر: 821435

آدم شارلاتان و کلاهبرداری را محاکمه می‌کردند، وکیل مدافع خطاب به قاضی گفت؛ قربان! این موکل من، انسان پاک و شریف و محترمی است که... در این هنگام، متهم که از این تعریف و تمجید تعجب کرده و گیج شده بود به وکیلش گفت؛ پول وکالتت را از من گرفته‌ای و داری از یک آدم پاک و شریف که نمی‌دانم کیست دفاع می‌کنی؟!

گفت و شنود کیهان؛ وکیل!

روزنامه کیهان: گفت: معاون وزیر خارجه در گفت‌و‌گوی ویژه شبکه ۲، به جای اینکه از اروپا برای انجام تعهداتش در برجام تضمین بخواهد، بد‌عهدی آن‌ها را موجه جلوه داد! گفتم: باز هم که...! حالا چی گفته؟! گفت: آقای عراقچی گفته است؛ اروپا برای همکاری با ایران دو مشکل دارد؛ یکی راهبرد سیاسی مشترک اروپا و آمریکاست و یکی هم اینکه شرکت‌های اروپایی زیر نظر مدیران خودشان هستند و نه دولت‌های اروپایی.

گفتم: پس چرا وقتی کسانی با دلسوزی و به‌طور مستند می‌گفتند اروپا ادامه آمریکاست و قابل اعتماد نیست، گوششان بدهکار نبود!

گفت: چه عرض کنم؟! ولی سؤال از صدا و سیما و ایشان این است که در شرایط کنونی چرا به جای دفاع از مواضع کشورمان، در پی توجیه بد‌عهدی اروپایی‌ها هستند؟!

گفتم: آدم شارلاتان و کلاهبرداری را محاکمه می‌کردند، وکیل مدافع خطاب به قاضی گفت؛ قربان! این موکل من، انسان پاک و شریف و محترمی است که... در این هنگام، متهم که از این تعریف و تمجید تعجب کرده و گیج شده بود به وکیلش گفت؛ پول وکالتت را از من گرفته‌ای و داری از یک آدم پاک و شریف که نمی‌دانم کیست دفاع می‌کنی؟!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها