درخواست عجیب ترامپ در مورد کره شمالی/واکنش به وجود پیش‌شماره اسرائیل در ویسپی/ضرغامی:نگذاشتم صحنه‌های بیمارستان امام پخش شود!/پیش بینی جدید وزیراطلاعات احمدی نژاد/رئیس صداوسیما: تحریم من نشانه حماقت آمریکا است/روایت عکس منتشر نشده از اشک‌های هاشمی رفسنجان

کد خبر: 824462

در عصر انفجار شبکه های خبری و سایت های اطلاع رسانی، روزانه صدها خبر در خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر می شوند و کثرت اخبار و مصاحبه ها باعث می شود بسیاری از نکته های مهم خبری گم شوند. فردانیوز هر روز گزیده از اخبار مهم را در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت.

سرویس سیاسی فردا: در عصر انفجار شبکه های خبری و سایت های اطلاع رسانی، روزانه صدها خبر در خبرگزاری ها و سایت های خبری منتشر می شوند و کثرت اخبار و مصاحبه ها باعث می شود بسیاری از نکته های مهم خبری گم شوند. فردانیوز هر روز گزیده از اخبار مهم را در اختیار مخاطبان خواهد گذاشت.

واکنش به وجود پیش‌شماره اسرائیل در ویسپی

محمدحسن انتظاری عضو شورای عالی فضای مجازی و دبیر سابق این شورا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص گفت: وجود چنین چیزهایی به طور قطع قابل قبول نیست و باید اصلاح شود. پیام‌رسان‌هایی که در داخل کشور فعالیت می‌کنند، باید ضوابط تعیین شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی را که ضوابط روشنی هم هستند رعایت کنند؛ البته آن‌ها تا الآن این ضوابط را رعایت کرده‌اند و بروز چنین مشکلات کوچکی در ابتدای مسیر مهاجرت مردم از تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی طبیعی است.

ضرغامی: نگذاشتم صحنه های بیمارستان امام پخش شود!

ضرغامی در متنی که به مناسبت وفات امام منتشر کرد، نوشته است: روز های اول مسئولیتم در ریاست سازمان با ایام ارتحال حضرت امام مصادف شده بود.به شدت با پخش مکرر صحنه‌های رنجور امام در بیمارستان که با مرثیه ای سوزناک همراه بود مشکل داشتم. سال ها بود که این فضای غمناک به مدت چند روز بر تلویزیون حاکم می شد.اولین تصمیمم این بود که این سنت را کنار گذاشتم و بجای آن پخش تصاویر شاداب و سخنرانی های تاریخی و دوران ساز آن مرد بزرگ را در دستور کار قرار دادم . نتیجه بسیار خوبی گرفتم.بیت مکرم امام هم از این تغییر رویکرد راضی بودند.

درخواست عجیب ترامپ در مورد کره شمالی

ایرنا به نقل از رسانه های یونانی نوشت: کره شمالی برای نشان دادن حسن نیت چندی پیش محل آزمایش هسته ای خود را منفجر کرد، اما با نزدیک شدن زمان دیدار رهبران دو کشور، ترامپ با ادعای این که اظهارات رهبر کره شمالی در باره آمریکا خصمانه بوده است، از طریق توییت این دیدار را منتفی اعلام کرد.رییس جمهوری آمریکا کمتر از 24 ساعت از اعلام تصمیم خود مبنی بر لغو دیدار با رهبر کره شمالی در سنگاپور، دست به دامن دیگر کشورها و بخصوص رهبر کره جنوبی شد تا رهبرکره شمالی را برای دیدار مجاب و تشویق نماید بدین ترتیب قرار شد که رهبران دو کشور در 22 خرداد دیدار داشته باشند.

پیش بینی جدید وزیر اطلاعات احمدی نژاد

مصلحی با اشاره به اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، اظهار کرد: بیش از ۱۴ میلیون مقاله در این زمینه وجود دارد که عنوان می‌کنند انقلاب اسلامی منشا این فروپاشی است. ما در مسیر پیشبرد و پیشرفت انقلاب با فتنه‌های بزرگ مواجه هستیم. طراحی دشمن فتنه جدیدی است. ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در این مسائل ماموریت بزرگی پیش رو دارند. اگر فتنه ۸۸ را پشت سر گذاشتید باید خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کند. در فتنه ۸۸ بحث انتخابات بود که در یک سال قبل از انتخابات شبکه‌های ماهواره‌ای که از طرف استکبار طراحی شده بود، نقش داشتند. در سال ۹۷ یا ۹۸ قطعا دشمن فتنه‌ای را طراحی می‌کند و محور آن نیز ولی‌فقیه است. فردی که مسئول است و قول داده باید پاسخگو باشد و نباید نظام را مورد هدف قرار داد. باید خودمان را برای مقابله با این حرکت‌ها آماده کنیم/ایسنا

رئیس صدا و سیما: تحریم من نشانه حماقت آمریکا است

رئیس صدا و سیما در بیانیه ای که در واکنش به تحریم او از سوی آمریکا نوشت: تحریم های ظالمانه و مضحک امریکا علیه اینجانب به عنوان یکی از کوچکترین آحاد ملت ایران و کمترین خادم آنها، مایه مباهات، و نشانه سردرگمی، حماقت و خوی استکباری دولت امریکاست. اگرچه امریکا سعی کرده در دهه های گذشته خود را به عنوان یک قدرت جهانی پیشرو مطرح کند اما با از دست دادن مزیت های نسبی و توانایی های خود، اکنون همه جهان شاهد افول و فروپاشی آن قدرت است.

روایت عکس منتشر نشده از اشک‌های هاشمی رفسنجانی

محمود ظهیرالدینی عکاس خبری به ایسنا می‌گوید: شب پیش از اینکه خبر فوت امام (ره) را اعلام کنند، (۱۳ خرداد) من جلو در بیمارستان بودم که دیدم مرحوم آیت‌الله رفسنجانی بیرون آمد. اگر با محافظ‌ها آشنا باشی می‌توانی جلوتر بروی، من نیز آشنایی داشتم و جلوتر رفتم تا عکس بگیرم، دیدم در حال گریه کردن است؛ گریه‌ای که مشهود و همراه با هق هق بود.عکس این لحظه را ثبت کردم، اما به دیگران چیزی لو ندادم. سریع به خبرگزاری برگشتم تا بلکه بتوانیم این موضوع را خبر کنیم اما سردبیر استقبال نکرد.

پاسخ سردار جزایری به خبرسازی‌ها درباره خروج ایران از سوریه

سردار سید مسعود جزایری مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به خبرسازی برخی رسانه‌ها درباره احتمال خروج ایران از سوریه گفت: ایران و سوریه دارای روابط عمیقی هستند که تحت تاثیر اقدامات تبلیغاتی هیچ‌کس قرار نمی‌گیرد.

استاندار جنجالی بالاخره استعفا داد

استاندار سابق کرمان با اشاره به اینکه برای درمان خودم استعفا دادم و برای طی مراحل درمانم یک روز هم زیاد است افزود: آقای فدایی فردی پاکدست است و به اصرار بنده قبول کرد که سرپرستی استانداری را قبول کند./تسنیم

گفتنی است در مورد عدم حضور رزم آرا در کرمان شایعات فراوانی در این چند ماه منتشر شده بود.

خواب دیدم رئیسی رئیس جمهور شده است!

فارس در گزارشی از حاشیه دیدار حجت الاسلام رئیسی با دانشجویان نوشته است: نگار غلامرضازاده دارای کمربند مشکی دان 3 تکواندو و صاحب مدال‌های متعدد در این رشته، به‌ عنوان نماینده دانشجویان ورزشی، همین‌که پشت تریبون قرار‌ می‌گیرد، خودش را نماینده قشری معرفی می‌کند که تشکلی نیستند و برخی‌ها این افراد را قشر خاکستری می‌دانند، معرفی می‌کند، با لحنی عامیانه از تلخی‌های کسانی می‌گوید که به علت‌های ریز و درشت، این طیف را پس می‌زنند! احسنت گفتن‌ها و تشویق‌های پی‌درپی حضار که البته با تذکر مسؤولان برنامه مواجه می‌شود، نشان می‌دهد، او حرف دل خیلی‌ها را در این جمع بازگو می‌کند، در آخر با لحنی طنز رو به تولیت آستان قدس می‌کند و می‌گوید: «شب گذشته خوابتان را دیدم حاج‌آقا که رئیس‌جمهور شده بودید ... همه حضار شروع به خندیدن می‌کنند و در ادامه با بیانی طنز از وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه انتقاد می‌کند و می‌گوید: ...خواب دیدم دلار به هفت هزار تومان رسیده و تلگرام فیلتر شده بود و... اما یکهو بیدار شدم و دیدم آقای روحانی رئیس‌جمهور است.»

تهدید دولت عراف توسط مقتدی صدر

به گزارش خبرگزاری مهر مقتدا صدر رهبر جریان صدر به دولت حیدر العبادی چند روز مهلت داد که بحران آب و برق که عراق با آن دست و پنجه نرم می کند را حل کند.وی افزود: اگر پیروزی ما(ائتلاف سائرون) یا پیروزی اصلاحات سرآغاز انتقام گیری از عراق و عراقی ها باشد من اجازه آنرا نخواهم داد. بدون شک؛ قطع آب و برق از ملت آنها را به زانو در نمی آورد. ملت عراق تسلیم نمی شود و سربلند می ماند. از این رو به دولت چند روز مهلت می دهیم تا به موضوع آب و برق رسیدگی کند و گرنه برای احقاق حقوق مان دست به کار می شویم.

می‌خواهیم کروبی را در دایره نظام حفظ کنیم

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملّی با اشاره به مخالفت این شورا با استعفای کروبی به فارس گفت: ما اعتقاد داریم باید آقای کروبی را در داخل نظام نگه داریم. وقتی یک دبیرکل، می‌پذیرد که به اساسنامه و مرامنامه حزبی که وزارت کشور و وزارت اطّلاعات آن را تأیید کرده‌اند، پایبند باشد، این یعنی در درون نظام ماندن و دلسوزی و خدمت کردن.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها