«موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس

کد خبر: 825224

از جمله موارد مورد اشاره رهبر انقلاب مسئله وقوع جنگ در صورت نپذیرفتن برجام معیوب بود که ایشان در این باره خاطرنشان کردند: امروز هم کسانی درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند؛ دولت‌های خارجی دنبال این هستند و یک عدّه‌ای در داخل تبلیغ میکنند که اگر این نشود، جنگ خواهد شد؛ نه آقا، این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است.

«موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس
سرویس سیاسی فردا: «موجودات بد و حقیر» از جمله صفاتی بود که مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در سالگرد ارتحال امام، به همراهان داخلی دشمنان انقلاب نسبت داد؛ عواملی که وظیفه خود را تبدیل نقاط قوت انقلاب به نقاط چالش آفرین می‌دانند. به گزارش رجانیوز از جمله موارد مورد اشاره رهبر انقلاب مسئله وقوع جنگ در صورت نپذیرفتن برجام معیوب بود که ایشان در این باره خاطرنشان کردند:امروز هم کسانی درصدد این هستند که یک شکل معیوب از برجام را بر کشور تحمیل کنند؛ دولت‌های خارجی دنبال این هستند و یک عدّه‌ای در داخل تبلیغ میکنند که اگر این نشود، جنگ خواهد شد؛ نه آقا، این دروغ است، این تبلیغ به نفع دشمن است. بررسی بیشتر نشان می‌دهد که عوامل همراه با دشمنان خارجی انقلاب در مسائل گوناگون اعم از هسته‌ای، موشکی، حمایت از فلسطین و برجام، مدعیان اصلاح‌طلبی به شمار می‌روند که به درستی باید آن‌ها را «سرمایه‌های اجتماعی اسرائیل در ایران» دانست. در همین راستا مخاطبان را به مشاهده تصاویر زیر که به درک هرچه بهتر این عوامل همسو و همراه با دشمن کمک می‌کند دعوت می‌کنیم.
«موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس «موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس «موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس «موجودات حقیر» کمک کننده به دشمن را بشناسید+ عکس
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها