استقبال مردمی از مجازات و مصادره اموال مفسدان اقتصادی

کد خبر: 836519

یک سایت حامی دولت، اظهارات رئیس قوه قضائیه و زمینه هشدار به اخلالگران اقتصادی و تأکید بر اعدام و مصادره اموال آن‌ها را به نظرسنجی مخاطبان خود گذاشت.

استقبال مردمی از مجازات و مصادره اموال مفسدان اقتصادی
روزنامه کیهان: یک سایت حامی دولت، اظهارات رئیس قوه قضائیه و زمینه هشدار به اخلالگران اقتصادی و تأکید بر اعدام و مصادره اموال آن‌ها را به نظرسنجی مخاطبان خود گذاشت. نامه‌نیوز نوشت: رئیس دستگاه قضا صراحتا با سودجویانی که نظم بازار را به هم ریخته‌اند اتمام حجت کرد و گفت که پنبه‌ها را از گوش درآورید، از اعدام تا ۲۰ سال حبس در انتظارتان است. به نظر شما این اقدام یعنی دستگیری و مجازات مفسدان اقتصادی در تنظیم بازار و بهبود وضعیت اقتصادی موثر واقع می‌شود؟ مخاطبان ذیل این نظرسنجی نوشته‌اند:
- درود بر آملی لاریجانی - این افراد سود جو و فرصت‌طلب تروریست‌های اقتصادی هستند که با سوء استفاده از ضعف مدیریتی حاکم بر تیم اقتصادی و بی‌تفاوتی آنان مخل امنیت کشور شده و بر مردم و نظام ظلم مضاعف می‌نمایند. لازم است با آن‌ها در هر رده و با هر نسبتی به شدت براساس قوانین کشور برخورد قاطع نمود. * آقایان مسئول مردم از شما همین انتظار‌ها را دارند اگر غیر از این باشید مردم دلگیر خواهند شد. * مسئله اینه که واقعا این کار رو بکنن و منتهی به سخنرانی نشه. * این کسایی که این کار‌ها رو می‌کنن یه مشت داعشی صفت هستند که می‌خوان مردم رو بیچاره کنن. باید دو قوه قاطع باشند و با آن‌ها برخورد کنند. * از داعش هم بدترن اینا. * توی میدون‌های شهر اعدامشون کنید این داعشی‌ها رو. * آقا این ادبیات کیهانی رو بزارید کنار. * اعدام، فقط باید اعدام بشن همین. - آقای روحانی این هم حمایت قوه قضائیه! لیست‌ها را منتشر کنید. - حالا اگه این لیست رو منتشر کنن شرطه. - بسم‌الله دو نفر اعدام کن اگر مملکتمان درست نشد هرچی دلت خواست بگو. - این پیشنهاد خوبی بوده که کیهان داده و حالا مسئولان دارن استقبال می‌کنن. آفرین بر این کسایی که به فکر مردم هستن. - من بعید می‌دونم نه کسی دستگیر میشه نه لیستی منتشر می‌شه حالا وایسید ببینید. - تو رو خدا یه بار هم که شده به این شعار‌ها عمل کنید به خدا مردم حمایت می‌کنن. - خدا خیرتون بده حرفای خوبیه، ولی اگه عمل بشه. - آقای روحانی آقای آملی مردم با شما هستن بفرمایید زودتر شروع کنید ممنون ستاره محمدزاده -از حرف تا عمل فاصله بسیار است. قطعا اگر ۳ مفسد اقتصادی را اعدام می‌کردند چهارمی دیگر پیدا نمی‌شد. قاطعیت در اجرای قانون نداریم و ضعیف عمل می‌کنیم و همیشه صدمه را آحاد ملت می‌خورند. - همیشه ساز ناراحت می‌زنید. یه نفر هم اومده داره کمک می‌کنه شما همیشه ساز منفی می‌زنید. آقای آملی ما دفاع می‌کنیم از شما. - آقای روحانی منتظریم‌ها لیست رو منتشر کن دیگه/ چرا منتشر نمی‌کنی می‌خوایم ببینیم چه کسانی خون ما را می‌مکند. - آقای آملی با شجاعت مقابل این عوضی‌ها ایستادگی کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها