مغازه‌های بازار باز و خرید و فروش در جریان است

کد خبر: 836831

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: اکثر مغازه‌های بازار باز است چرا که تعطیلی مغازه‌ها هزینه دارد و با بستن مغازه‌ها مشکلی حل نمی‌شود.

مغازه‌های بازار باز و خرید و فروش در جریان است
خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: اکثر مغازه‌های بازار باز است چرا که تعطیلی مغازه‌ها هزینه دارد و با بستن مغازه‌ها مشکلی حل نمی‌شود.
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با اعلام این خبر که بیش از ۸۰ درصد مغاز‌های بازار باز است، گفت:، چون این ایام هم آخر هفته و در تعطیلات هست ممکن است برخی کسبه به مسافرت رفته باشند، اما در کل اکثر مغازه‌های بازار بزرگ و حومه باز است و جریان خرید و فروش در حال انجام است. وی در پاسخ به این سوال که آیا اصناف دیداری با مسئولان دولت در این مدت داشته‌اند یا خیر، اظهار داشت: دولت هیچ اقدامی نکرده و ما تذکراتی از قبل می‌دادیم، اما متاسفانه توجهی به تذکرات نشد. دولت باید تغییر رویه دهد و فکری کند و اعتقاد دارم بی‌تفاوتی دولت از جمله دلایل این مشکلات است و فکر می‌کند هرچه می‌گوید باید عمل شود. کریمی اصفهانی تاکید کرد: حساب هرکس که ضرر و زیانی می‌رساند از کسبه و بازاریان جدا است، اما اینکه دولت با حقوق مردم بیگانه باشد بسیار بد است. ما مرتب این مسائل را گفتیم، اما توجهی ندارند. دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار درباره دیدار با اصناف در روز‌های گذشته تصریح کرد: ما حرف‌هایی داشتیم و تقاضا‌هایی مطرح کردیم و الان هم بازار باز است چرا که تعطیلی مغازه‌ها هزینه دارد و با بستن مغازه‌ها مشکلی حل نمی‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها