خواهر مسیح علی نژاد: تا پای جان از حریم ولایت فقیه دفاع می‌کنیم

کد خبر: 843370

خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند گفت: با ایمان و حجاب خود، تا پای جان از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و حریم ولایت فقیه دفاع خواهیم کرد.

خواهر مسیح علی نژاد: تا پای جان از حریم ولایت فقیه دفاع می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: مینا علی نژاد قمی خواهر مسیح علی نژاد، خبرنگار ساکن خارج از کشور که دختران را بر علیه ارزش حجاب تحریک می‌کندضمن اظهار برائت از عملکرد ضد انقلابی و غیر اسلامی خواهرش گفت: در شهر بابل زنان و مردان باایمان و باحیایی زندگی می‌کنند که خانواده ما هم از این قاعده مستثنا نیست. به طوری که خانواده علی نژاد در طول سال‌های چند تحمیلی همراه با مردم ایران اسلامی مقاومت کردند و سختی‌های جنگ تحمیلی را به جان خریدند تا عزت و شرف این سرزمین محفوظ بماند.

وی با تأکید بر اینکه پدر و مادر و تمام اعضای خانواده علی نژاد در مسیر اعتقادات اسلامی مستحکم و پابرجا هستند، گفت: ما در محضر رهبر معظم انقلاب اظهار شرمندگی می‌کنیم که یکی از اعضای خانواده‌مان این‌گونه ندانسته با ارزش‌های اسلامی مقابله می‌کند. اما ما در مقابل او و هر کسی که قصد صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته باشد، می‌ایستیم و از ولایت فقیه دفاع می‌کنیم.

مینا علی نژاد با بیان اینکه ما همچنان در مسیر انقلاب اسلامی استوار هستیم، اظهار داشت: هنوز هم با گذشت حدود چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی، خانواده کوچک ما با آرمان‌های انقلاب اسلامی همراه است و حتی یک قدم از ارزش‌های اسلامی کناره‌گیری نمی‌کنیم.

خواهر خبرنگار ضد انقلابی که در رسانه‌های معاند فعال است، با اشاره به فعالیت مسیح علی نژاد در آن رسانه‌ها گفت: هرقدر که خواهرم برای ما عزیز باشد، وقتی از ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و انقلابی کناره‌گیری کند و قصد مبارزه با ارزش‌های اسلام را داشته باشد با او مقابله می‌کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بدانند همان طور که آن‌ها از حجاب و حیای اسلامی دفاع می‌کنند، خانواده علی نژاد هم همراه و در کنار آن‌ها هستند و به دلیل اینکه یکی از اعضای خانواده‌شان خطوط قرمز را زیر پا گذاشته، نه‌تن‌ها از او حمایت نمی‌کنند بلکه با او مقابله کرده و در جهت ارزش‌های اسلامی فعالیت می‌کنند.

او به حضور مردم شهر بابل در جبهه‌های جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: چنانکه مردم شهر بابل بیشتر از هزار و ۷۰۰ شهید در راه اسلام داده و ما از خون ریخته شده شهدایمان تا پای جان دفاع می‌کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها