نقشه دشمن در برجام ۲ برای ایران

کد خبر: 846602

امام جمعه موقت تهران گفت: توان دفاعی ما بر امنیت منطقه افزوده است؛ اگر دیروز داخل کشور می‌جنگیدیم امروز خارج از مرز‌های ایران با دشمن می‌جنگیم.

نقشه دشمن در برجام ۲ برای ایران

خبرگزاری فارس: آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز در مهدیه امام خامنه‌ای مشهد ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: حضرت معصومه (س) امانت حضرت رضا (ع) به مردم قم است و این موضوع در حدیثی از ایشان نقل شده است.

وی افزود: امام رضا (ع) توسط جنایتکارترین و خبیث‌ترین فرد به شهادت رسیدند مأمون می‌خواست قداست امام رضا (ع) را با دادن ولایتعهدی ببرد، اما امام رضا (ع) در حدیث سلسلةالذهب این نقشه مأمون را نقش بر آب کرد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: امام صادق (ع) حوزه علمیه را بنا نهاد، اما این امام رضا (ع) بودند که علوم اسلامی را بین‌المللی کردند.

صدیقی با بیان اینکه در دعا‌ها و مراسم‌های مذهبی خود دشمن اقتصادی را نفرین کنید، مطرح کرد: دشمن همه اقتصاد و عفت و فرهنگ ما را نشانه گرفته است و با جنگ اقتصادی که به راه انداخت می‌خواهد ما را تسلیم خودش کند.

وی با اشاره به برجام عنوان کرد: عده‌ای برجام را راهگشای حل مشکلات اقتصادی ایران ذکر می‌کردند و با همین بهانه برجام انجام شد، اما بعد از برجام نه تنها مشکلات ما حل نشد که بدتر هم شد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حالا می‌خواهند کاری کنند در برجام دوم ما کاری به سوریه و عتبات عالیات نداشته باشیم و اجازه تخریب حرم‌ها را بدهیم و در داخل هم داعش درست کنند تا جنگ را به داخل کشور بیاورند.

صدیقی افزود: سومین نکته این است که دشمن نمی‌خواهد ما توان موشکی داشته باشیم، آن‌ها می‌خواهند مردم را عاجز و عاصی کنند تا تسلیم آن‌ها شوند، اما چه کسی با تسلیم شدن موفق شده؟ ما با یک دشمن بی‌رحم مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه مأمون قصد از بین بردن قداست امام رضا (ع) را داشت، اما به اذن الهی، آن حضرت علوم اسلامی و دینی را بین‌المللی کرد، اظهار کرد: دشمن هشت سال آتش روی سر ما ریخت، در حالی که ما موشک نداشتیم، اما ما امروز موشک‌های زیرزمینی داریم که دشمن جرأت حمله به ما را ندارد.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: زمانی که امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌فرمایند، اگر یکی به ما بزنید ما ۱۰ تا خواهیم زد به این دلیل است که می‌دانند دست ما پر است.

صدیقی بیان کرد: توان دفاعی ما بر امنیت منطقه افزوده است؛ اگر دیروز داخل کشور می‌جنگیدیم امروز خارج از مرز‌های ایران با دشمن می‌جنگیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های هسته‌ای و موشکی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: به خاطر مشکلات پیش آمده فکر نکنید ما توان نداریم، کشور ما همه چیز دارد، آن روز که هیچ چیز نداشتیم با قلم جوانان، جبهه و جنگ را اداره کردیم، پس ناامید نباشید.

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت: کسانی که فکر می‌کنند با تسلیم شدن به آمریکا و اروپا مشکلات حل می‌شود اعتقادی به امام رضا (ع) ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها