باید به تحریم به عنوان فرصت نگاه کرد!

کد خبر: 862200

اکرمی گفت: اگر مسئولی فسادی را مرتکب می‌شود باید با قاطعیت با او برخورد کرد.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در هر مقطعی مهم بوده و همه ما باید به صحبتهای ایشان عمل کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: در این ۵ ماهی که از آغاز سال 97 می‌گذرد؛ هیچ حادثه غیرمترقبه همانند زلزله، قحطی، خشکسالی رخ نداده که انتظار چنین حادثه اقتصادی را داشته باشیم.

وی گفت: نرخ ارز از ۴۰۰۰ تومان به ۱۰۰۰۰ تومان افزایش یافته است و از جهتی گرانی‌های مربوط به قیمت گوشت، مسکن، این وضعیت را بحرانی کرده است.

اکرمی تاکید کرد: همه ما در عمل قبول داریم بسیاری از مشکلات داخلی است؛ بنابراین باید به مسائل داخلی اهتمام جدی داشته باشیم و از فرافکنی جلوگیری کنیم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه تاکنون افراط و تفریط‌های زیادی در کشور وجود داشته است، تاکید کرد: گاهی امید ما به خارج از کشور بوده و از وضعیت داخل غافل شدیم، در حالی که باید حد اعتدال رعایت می‌شد.

اکرمی با اشاره به اینکه ما با برخی کشور‌ها از جمله آمریکا، اسرائیل و.. رابطه نداریم و تعامل و همکاری‌مان با ۲۰۰ کشور دنیا به خوبی برقرار است؛ افزود: باید به وضعیت تحریم و تهدید به عنوان فرصت نگاه کرد.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات و مسائل داخلی باید با هم فکری، انسجام، همکاری رفع شود, گفت: نباید دولت را جدا از مردم بدانیم و دولت خادم ملت است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور توسط مردم انتخاب می‌شود؛ افزود:مردم باید قانون‌گرا وقانون مدار باشند و اگر مسئولی فسادی را مرتکب می‌شود, باید با قاطعیت با او برخورد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها