دولتمردان صداقت در وعده‌های خود را جدی بگیرند

کد خبر: 862788

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرمان ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان سراسر کشور اظهار داشت: دولتمردان باید در هفته دولت، توان و ظرفیت دولت را به تصویر بکشند.

دولتمردان صداقت در وعده‌های خود را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمان با بیان اینکه دولتمردان باید صداقت در وعده‌های خود را جدی بگیرند، گفت: در هفته دولت، دولتی پرکار، شایسته‌سالار و خدمتگزار را برای مردم به تصویر بکشانید.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرمان ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان سراسر کشور اظهار داشت: دولتمردان باید در هفته دولت، توان و ظرفیت دولت را به تصویر بکشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دولت جمهوری اسلامی در هفته دولت، همه خدمات دولت‌های گذشته و کنونی را برای مردم شفاف‌سازی کند، گفت: از طرفی دشمن در تلاش است تا سیاه‌نمایی کرده و مردم ما را ناامید کند و از طرفی هم 40 سالگی انقلاب اسلامی را در پیش داریم که لازم است شفاف‌سازی‌ها صورت گیرد.

وی رسیدگی به مشکلات مردم و تنگناهای اقتصادی را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر کم‌کاری‌ها و کم تدبیری‌ها به مشیت مردم ضربه زده، که کم هم نیستند در این هفته باید صادقانه بیان شده و درصدد جبران آن باشید.

امام جمعه کرمان مدیریت کارآمد را دارای ویژگی‌هایی بیان کرد و ابراز داشت: در هفته دولت، این ویژگی‌ها را برای مردم ترسیم کنید، خدمت جدی و جهادی برای مردم ثمرات زیادی داشته و باید با این ویژگی‌ها مشکلات مردم را حل کرد که نتیجه شیرینی را در پی دارد.

وی مبارزه جدی با فساد در همه رده‌ها را از ضروریات خواند و ادامه داد: همه از فساد تنفر دارند و باید مبارزه در این راه را جدی گرفت.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دولتمردان باید صداقت در وعده‌های خود را جدی بگیرند، گفت: در هفته دولت، دولتی پرکار، شایسته‌سالار و خدمتگزار را برای مردم به تصویر بکشانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان به عید غدیر خم اشاره و با تبریک این روز ابراز داشت: روز غدیر خم یکی از بزرگترین حوادث تاریخ است که حاکمیت بعد از نبوت را بیان می‌کند و سه ویژگی را در خود دارد.

وی به ویژگی‌های این روز پرداخت و ادامه داد: اولین آن، ادامه مسیر و راه نبوی است که پیچ و خم‌های خطرناکی را در تاریخ پشت سر گذاشت و قامت ارزشمند امامت جامعه به وسیله پیامبر ترسیم شد و حاکمیت علوی را در راستای حاکمیت نبوی قرار داد.

علیدادی‌سلیمانی نقش مردم در شکل‌گیری حکومت را نکته سوم دانست و گفت: امامی می‌تواند امامت را همان طور که وظیفه‌اش هست انجام دهد که مردم از آن حمایت کنند، امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای هم بارها و بارها به حضور و نقش مردم تاکید کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها