سردار نقدی: شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند

کد خبر: 864668

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند.

سردار نقدی: شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند

خبرگزاری مهر: سردار محمدرضا نقدی شامگاه سه شنبه در مراسم هشتم شهریور در مسجد ارشاد امراباد ورامین بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر سختی ها و مشکلات را تحمل و در شکنجه های فراوان مقاومت کردند.

وی گفت: این مردهای آسمانی در پی اشرافی گری نبودند، آن ها مردهای جهادی و خدمتگذار مردم ایران بودند.

وی با انتقاد نسبت به مشکلات اقتصادی گفت: برای این انقلاب هزاران شهید جان خود را فدا کردند و مشکلات اقتصادی و برخی کم کاری ها پسندیده نیست، کشور در حال پیشرفت است و بدیهی است که مشکلاتی داشته باشیم، اما نباید نسبت به مشکلات بی تفاوت بود.

وی گفت: در زمان جنگ ظلم های فراوانی به ملت ایران کردند و فشار فراوان بر روی ملت شریف ایران آوردند، اما ملت در این شرایط ایستاد و ایستادگی کرد.

نقدی از جوانان خواست به زندان ها و مراکز شکنجه رژیم طاغوت رفته و سختی ها و مشکلات مبارزان انقلابی را ببینند، گفت: مبارزان انقلابی رنج های زیادی را تحمل کرده اند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران آمد و بعد از ۲ هزار و ۵۰۰ سال رژیم شاهنشاهی را برچید و مردم را نجات داد.

معاون فرهنگی سپاه خاطر گفت: انقلاب اسلامی آمده است که بیگانه برای ما تصمیم نگیرد، شهیدان رجایی،باهنر، لاجوردی و اندرزگو شهید شدند، تا ما با اقتدار زندگی کنیم.

وی گفت: بعد از سال ها که دشمنان انواع فتنه ها و تجاوز نظامی از طریق ناوگان های آن ها در خلیج فارس و توطئه های گوناگون علیه ایران به نتیجه نرسید، با فشار های روانی و اقتصادی به جنگ ما آمده است.

نقدی ادامه داد: در حوزه های سلامت، فناوری، جوانان، صنعت و کشاورزی طی این ۴۰ سالی که از عمر نظام اسلامی می گذرد ، پیشرفت کرده ایم و این پیشرفت ها علی رغم فشارها و دشمنی های فراوانی است که دشمنان علیه کشور ما داشته اند، در این شرایط به دنیا نشان دادیم، که ما می توانیم و توانسته ایم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروزه روزی ۷۰۰هزار نفر از کشورهای دیگر به ایران می آیند، تا بیماری آن ها بهبود یافته و مداوا شوند، آفرین بر اقتدار این ملت و مردم جمهوری اسلامی که در همه امور حرف برای گفتن دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها