چرا رهبر انقلاب گفتند اشتباه کردم؟!

کد خبر: 865605

اشتباهی که رهبری از آن سخن می‌گویند از نوع همان اشتباهی است که امام درباره انتخاب دولت موقت و انقلابی عمل نکردن در برخی مقاطع از آن سخن می‌گفتند.

یکی از صریح‌ترین منتقدان سیاست خارجی دولت یازدهم و دوازدهم، منوچهر محمدی است که معتقد است رویکرد توافق با «کدخدا» ادامه همان نگاه مادی‌گرایانه‌ای است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز تحت پوشش «عملگرایی» و «واقع‌گرایی» در برابر نگاه انقلابی «نظام» در بدنه مدیریتی و نیز برخی مقامات کشور وجود داشته است. او در بخشی از گفتگوی خود با فارس درباره سخنان رهبری پیرامون مذاکرات گفت

فارس: رهبری به خاطر اجازه به یک گفت‌وگوی کوتاه با وزیر خارجه آمریکا گفتند که اشتباه کرده‌اند، به نظر شما دیگر مسئولان اگر به این نتیجه برسند که در یک روند چند ساله اشتباه کرده‌اند، حاضرند از مردم عذرخواهی کنند؟

محمدی: اشتباهی که رهبری از آن سخن می‌گویند از نوع همان اشتباهی است که امام درباره انتخاب دولت موقت و انقلابی عمل نکردن در برخی مقاطع از آن سخن می‌گفتند. ایشان گفتند که من با انتخاب بازرگان موافق نبودم، اما به حرف دوستان در این زمینه گوش دادم، همچنین با انتخاب آقای منتظری به قائم‌مقامی رهبری موافق نبودم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هم پس از فشارهایی که از طرف آقای هاشمی و دیگران به ایشان آمد گفتند با آن‌که هنوز به آمریکا اعتماد ندارم، ولی با شرایطی با مذاکره موافقم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها