رجایی: انتخاب روحانی محصول شرکت سهامی هاشمی و خاتمی بود

کد خبر: 867184

مشاور آیت الله هاشمی گفت: آقای روحانی از عقبه مردمی برخوردار نبود، اما با این دو عصا یعنی آیت الله هاشمی و رئیس دولت اصلاحات توانست دولت تشکیل دهد.

رجایی: انتخاب روحانی محصول شرکت سهامی هاشمی و خاتمی بود

روزنامه آرمان: غلامعلی رجائی مشاوره رسانه‌ای شهردار تهران و همچنین مشاور هاشمی رفسنجانی گفت: انتخاب روحانی محصول شراکت سهامی آیت‌الله هاشمی و رئیس دولت اصلاحات بود.

وی افزود: باید پذیرفت که آقای روحانی از عقبه مردمی برخوردار نبود، اما با این دو عصا یعنی آیت الله هاشمی و رئیس دولت اصلاحات توانست دولت تشکیل دهد، اما انتظارات افرادی که برای تشکیل دولت به او کمک کرده بودند را نتوانست برآورده کند.

رجایی در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: من شاهد بودم که آیت‌الله هاشمی حتی در برخی از صحبت‌هایشان مطرح کردند که آقای روحانی حتی به تذکراتی که بحق بود، گوش نمی‌کرد. آقای روحانی در زمان ریاست آیت‌الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت هم در اکثر جلسات مجمع شرکت نکرد و در صورت شرکت در مجمع به صورت کامل حضور نداشت. با وجود آنکه روحانی وامدار آیت‌الله هاشمی بود باید در کنشش نسبت به مجمع نسبت به احمدی‌نژاد تفاوت‌هایی قائل می‌شد.

این فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در بخشی از اظهاراتش، با بیان اینکه جهانگیری در دولت از قدرت سیاسی لازم برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: در دولت افرادی مانند آقایان نهاوندیان و واعظی معاون اول‌های موازی هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها