پروژه بدبینی به نظام توسط دشمن دنبال می‌شود

کد خبر: 869579

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان امروز پروژه بدینی مردم به نظام را در راس برنامه‌های خود قرار داده اند.

پروژه بدبینی به نظام توسط دشمن دنبال می‌شود

خبرگزاری مهر: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان امروز پروژه بدینی مردم به نظام را در راس برنامه‌های خود قرار داده اند.

آیت الله محمدنقی لطفی روز دوشنبه در همایش تخصصی شورا‌های امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار داشت: امروز در حساس‌ترین شرایط کشور با توجه به هجمه سنگینی که علیه کشورمان شکل گرفته قرار داریم پس باید همه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: دشمن وقتی فهمیده از نظر توان نظامی نمی‌تواند به کشورمان گزندی وارد کند، می‌خواهد پروژه بدبینی به نظام را با القای ناکارامدی و ناامیدی دنبال کند.

امام جمعه ایلام گفت: متاسفانه برخی از پیاده نام این جریان نیز در داخل کشور همسو با اهداف دنیای استکبار در حال فعالیت هستند.

آیت الله لطفی اضافه کرد: امروز دشمن و بویژه صهیونیزم بین الملل با استفاده از ابزار تبلیغاتی و رسانه‌ای هر روز در صدد القای اختلاف میان مردم و مسئلان است، ولی ملت بزرگ ایران برای نظامی که خود با نثار صد‌ها هزار شهید بوجود آورده اند، حاضرند هرگونه فداکاری داشته باشند.

وی آور شد: دشمن با استفاده از چالش‌های اقتصادی در صدد ضربه زدن به انقلاب و تحزیه کشور ایران است و در حالیکه مسئولان باید با بصیرت، زیرکی، احساس مسئولیت و شفافیت در عملکرد در ایجاد و تقویت این حس بدبینی در جامعه را سرکوب کنند تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

حجت الاسلام لطفی به فراگیر شدن جنگ روانی و اقتصادی از سوی بیگانگان اشاره کرد و گفت: اتکا به نفت و دلار از اشتباهات مهلک انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدای شکل گیری انقلاب بود و باید مسئولان با مدیریت اصولی وضعیت اقتصادی کشور را سامان دهی کرده و مردم نیز باید از دولت و نظام حمایت کنند تا دشمنان از رسیدن به اهداف خود ناکام شوند.

وی یادآور شد: یکی از اهداف اصلی استکبار برهم زدن اتحاد کشور‌های مسلمان و شیعیان هستند و در حالیکه مردم و مسئولان و افکار عمومی جوامع اسلامی مواظب تحرکات و توطئه دشمنان باشند تا مرعوب سیاست‌های غرب نشوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها